Introduction to Design Science 2nd ed. 2021

Specifikācijas:
Autors: Paul Johannesson, Erik Perjons
Lapaspušu skaits: 211
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 17325142
10199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
768 / mēn.

3 3401
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

3. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

3. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūlijā

169

Smartpost terminālī

3. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūlijā

299

Circle K stacijā

3. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

3. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

3. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūlijā

169

Smartpost terminālī

3. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūlijā

299

Circle K stacijā

3. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Introduction to Design Science 2nd ed. 2021

This book is an introductory text on design science, intended to support both graduate students and researchers in structuring, undertaking and presenting design science work. It builds on established design science methods as well as recent work on presenting design science studies and ethical principles for design science, and also offers novel instruments for visualizing the results, both in the form of process diagrams and through a canvas format. While the book does not presume any prior knowledge of design science, it provides readers with a thorough understanding of the subject and enables them to delve into much deeper detail, thanks to extensive sections on further reading. Design science in information systems and technology aims to create novel artifacts in the form of models, methods, and systems that support people in developing, using and maintaining IT solutions. This work focuses on design science as applied to information systems and technology, but it also includes examples from, and perspectives of, other fields of human practice. Chapter 1 provides an overview of design science and outlines its ties with empirical research. Chapter 2 discusses the various types and forms of knowledge that can be used and produced by design science research, while Chapter 3 presents a brief overview of common empirical research strategies and methods. Chapter 4 introduces a methodological framework for supporting researchers in doing design science research as well as in presenting their results. This framework includes five core activities, which are described in detail in Chapters 5 to 9. Chapter 10 discusses how to communicate design science results, while Chapter 11 compares the proposed methodological framework with methods for systems development and shows how they can be combined. Chapter 12 discusses how design science relates to research paradigms, in particular to positivism and interpretivism, and Chapter 13 discusses ethical issues and principles for design science research. The new Chapter 14 showcases a study on digital health consultations and illustrates the whole process in one comprehensive example. Also added to this 2nd edition are a number of sections on practical guidelines for carrying out basic design science tasks, a discussion on design thinking and its relationship to design science, and the description of artefact classifications. Eventually, both the references in each chapter and the companion web site were updated to reflect recent findings.

Kopīgā informācija par: Introduction to Design Science 2nd ed. 2021

Preces ID: 17325142
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,36 kg
Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Paul Johannesson, Erik Perjons
Lapaspušu skaits: 211
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Introduction to Design Science 2nd ed. 2021
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes