Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

Specifikācijas:
Autors: Matthew Dixon, Ted McKenna, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 272, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18526037
5732
7678
-25%
Pārdevējs: Minced 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
7297
Uz grozu
751 / mēn.

3 1912
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

29. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

29. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. augustā

169

Smartpost terminālī

29. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

29. augustā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

30. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

29. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

29. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. augustā

169

Smartpost terminālī

29. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

29. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

30. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Pro Baltic
7297 9486
Pārdevējs: Minced 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

"Matthew Dixon, coauthor of The Challenger Sale, offers a new approach to overcoming customer indecision and closing more sales. He and coauthor Ted McKenna apply research to the problem of customer indecision, and offer a new approach that turns the conventional wisdom on its head. Drawing on a new study of more than two and a half million sales conversations from across industry, they reveal that only by addressing the customer's fear of failure can a salesperson get indecisive buyers to go from verbally committing to actually making the purchase"--
From the bestselling co-author of The Challenger Sale, a paradigm-shattering approach to overcoming customer indecision and closing more salesIn sales, the worst thing you can hear from a customer isn’t “no.” It’s “I need to think about it.” When this happens, deeply entrenched business advice says to double down on your efforts to sell a buyer on all the ways they might win by choosing you and your business. But this approach backfires dramatically. Why? Because it completely gets wrong the primary driver behind purchasing decision-making: once purchase intent is established, customers no longer care about succeeding. What they really care about is not failing. For years, sales expert Matthew Dixon has been busting longstanding business myths. Now in The JOLT Effect, he and co-author Ted McKenna turn their trademark analysis and latest research to the vital and growing problem of customer indecision—and offer a shocking new approach that turns conventional wisdom on its head. Drawing on a brand-new, first-of-its-kind study of more than two and a half million sales conversations from across industry, they reveal the surprising truth that high-performing sales reps grasp and their average-performing peers don’t: only by addressing the customer’s fear of failure can you get indecisive buyers to go from verbally committing to actually pulling the trigger.   Packed with robust data, counterintuitive insights, and practical guidance, The JOLT Effect is the playbook for any salesperson or sales leader who wants to close the gap between customer intent and action—and close more sales.

Kopīgā informācija par: Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

Preces ID: 18526037
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,48 kg
Izdevniecība: Bantam Doubleday Dell Publishing Group Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: Matthew Dixon, Ted McKenna, Nav norādīts
Lapaspušu skaits: 272, Nav norādīts
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Pro Baltic 4.6
(542 pircēja vērtējums)
-23%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

10. augustā

000
Iespējamie piegādes veidi
7297 9486