Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World: Developing Customer Experience in a Digital World 2nd Edition

Specifikācijas:
Autors: M Chevalier
Lapaspušu skaits: 384
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 19381682
8322
10787
-22%
Pārdevējs: Minced 4.5
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
8199
Uz grozu
857 / mēn.

3 2774
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

12. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
8199
Pārdevējs: Minced 4.5
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World: Developing Customer Experience in a Digital World 2nd Edition

Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing – they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure physical players adapt their business model and practices to address their expectations without abandoning their luxury DNA? Luxury Retail and Digital Management, 2nd Edition sets focus on the major retailing challenges and customer evolutions luxury brands are facing today: the digitalisation and the emergence of the millennials and Chinese luxury consumers. These major changes have been affecting the distribution and communication channels of luxury brands; they now have to think simultaneously physical stores and e-commerce, global marketing and digital marketing.  • Defines all the tools that are necessary to manage luxury stores including analysis of location and design concept • Explores the selection, training and motivation of the staff • Covers everything executives, managers and retail staff need to know in order to enter, expand, understand and succeed in the world of luxury retail Written by luxury retail experts Michel Chevalier and Michel Gutsatz, who lend their solid academic credentials and professional expertise to the subject, Luxury Retail and Digital Management, 2nd Edition provides deep insight into the main challenges that luxury brands are facing in this digital age.

Kopīgā informācija par: Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World: Developing Customer Experience in a Digital World 2nd Edition

Preces ID: 19381682
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,17 x 0,23 m, 0,78 kg
Izdevniecība: John Wiley & Sons Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: M Chevalier
Lapaspušu skaits: 384
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Luxury Retail and Digital Management, Second Edition - Developing Customer Experience in a Digital World: Developing Customer Experience in a Digital World 2nd Edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1449 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
8199