Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

Specifikācijas:
Autors: Byron Sharp
Lapaspušu skaits: 832
Izdošanas gads: 2017
Preces ID: 23332266
15789
19746
-20%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
769 / mēn.

3 5263
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

8. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. augustā

169

Smartpost terminālī

8. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

8. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

9. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

8. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

8. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. augustā

169

Smartpost terminālī

8. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

8. augustā

699

Saņemiet Omniva pakomātā

9. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers.
Marketing: Theory, Evidence, Practice tells the story of marketing, its theories, concepts and real life applications, while providing a realistic overview of the marketing world. It demonstrates the practical application of marketing skills, illustrated by case studies and practitioner profiles, and gives students industry insight that will support them in their careers. Providing an evidence-based introduction to marketing, this Australasian text focuses on marketing metrics, consumer behaviour and business buyer behaviour, as well as exploring the application of B2B marketing. It challenges traditional marketing theories and concepts, presenting a research-driven framework for understanding the marketing process. This text is a comprehensive guide, with a full suite of lecturer resources, and provides the support and materials that you need to help create tomorrow's marketing professionals

Kopīgā informācija par: Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition

Preces ID: 23332266
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,21 x 0,25 m, 1,73 kg
Izdevniecība: Oxford University Press Australia
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Tips: Ekonomika
Autors: Byron Sharp
Lapaspušu skaits: 832
Izdošanas gads: 2017

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Marketing: Theory, Evidence, Practice 2nd Revised edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes