My Robot Gets Me: How Social Design Can Make New Products More Human

Specifikācijas:
Autors: Carla Diana
Lapaspušu skaits: 304
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 20574552
5399
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
6158
Uz grozu
707 / mēn.

3 1801
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

8. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

10. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

10. jūnijā

169

Smartpost terminālī

10. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. jūnijā

299

Circle K stacijā

10. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

10. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

11. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

8. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

8. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

10. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

10. jūnijā

169

Smartpost terminālī

10. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

10. jūnijā

299

Circle K stacijā

10. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

10. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

11. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
6158
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: My Robot Gets Me: How Social Design Can Make New Products More Human

"Your relationships with your "smart" products are about to get a lot more personal. Think how commonplace it is now for people to ask Siri for the weather forecast, to deploy Roomba to clean their homes, and to summon Alexa to turn on the lights. The "smart home" market will reach $124 billion in the next five years on the promise of products that are truly integrated with our cooking, cleaning, entertainment, security, and hygiene habits. These products are not just examples of machines at work. They can motivate our spouse to exercise, remind our elderly parents to take their daily medications, teach our children manners-they can even start to feel like members of our households and families. But the reality is, these first-generation "smart" productsaren't very smart. Sure, they can be programmed to perform any number of functions, but we're clearly seeing only the tip of the iceberg in terms of capability and how such products can enhance our lives. How do we take it to the next level? In a word: design. In this fascinating and instructive book, leading product design expert Carla Diana describes how new technology is allowing designers to humanize consumer products in delightfully subtle ways. Showcasing vivid examples of crucial social design principles as evidenced in products under development, we see how inventive uses of light, sound, and movement can evoke human responses to even seemingly mundane products. Diana offers concrete guidelines for conceptualizing, building, and optimizing products using such methods as vision imagery, scenario storyboarding, video prototyping, behavior charting, and more. My Robot Gets Me provides keen insights and practical advice to anyone interested or involved in the burgeoning smart marketplace, from product managers, developers, and designers to venture capitalists"--
Fascinating and instructive, this book, written by a leading product design expert, describes how new technology is allowing designers to humanize consumer products in delightfully subtle ways by showcasing vivid examples of crucial social design principles. 20,000 first printing.
Your relationships with your "smart" products are about to get a lot more personal.Think how commonplace it is now for people to ask Siri for the weather forecast, deploy Roomba to clean their homes, or summon Alexa to turn on the lights. The "smart home" market will reach well over $100 billion in the next five years on the promise of products that are truly integrated with our cooking, cleaning, entertainment, security, and hygiene habits.But the reality is, these first-generation "smart" products aren't very smart&yet. We're clearly seeing only the tip of the iceberg in terms of capability and how such products can enhance our lives. How do we take it to the next level?In a word, design&and more specifically, social design. In this fascinating and instructive book, leading product design expert Carla Diana describes how new technology is allowing designers to humanize consumer products in delightfully subtle ways. Showcasing vivid examples of social design principles such as "product presence," "object expression," and "interaction intelligence," we see how inventive uses of light, sound, and movement can evoke human responses to even the most mundane products. Diana offers clear guidelines and takeaways for conceptualizing, building, and optimizing products using such methods as bodystorming, scenario storyboarding, video prototyping, behavior charting, and more.My Robot Gets Me provides keen insights and practical advice to anyone interested or involved in the burgeoning smart marketplace, from product designers and developers to managers and venture capitalists.

Kopīgā informācija par: My Robot Gets Me: How Social Design Can Make New Products More Human

Preces ID: 20574552
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas pašizglītībai
Grāmatas fragments:
Autors: Carla Diana
Lapaspušu skaits: 304
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

My Robot Gets Me: How Social Design Can Make New Products More Human
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.3
(2 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6158