New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

Specifikācijas:
Autors: D M Scott
Lapaspušu skaits: 480
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 17347377
5158
6989
-26%
Pārdevējs: Minced 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
5399
-
6095
Uz grozu
675 / mēn.

3 1720
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

1. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

1. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

1. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

1. augustā

169

Smartpost terminālī

1. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

1. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

1. augustā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

2. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

1. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

1. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

1. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

1. augustā

169

Smartpost terminālī

1. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

1. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

1. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

2. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5399
Modamo
6095
Pārdevējs: Minced 4.6
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, including social audio like Clubhouse, the newest online video tools such as TikTok, and all the other high-tech influences, can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate attention for your business. An international bestseller with nearly half a million copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for leveraging the power of technology to get your message seen and heard by the right people at the right time. You will learn the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications-all at a fraction of the cost of traditional advertising! The latest edition of The New Rules of Marketing and PR has been completely revised and updated to present the most innovative methods and cost-effective strategies. The most comprehensive update yet shows you details about the pros and cons of AI and machine learning to automate routine tasks. Your life is already AI-assisted. Your marketing should be too, but there are challenges to be aware of. The definitive guide on the future of marketing, this must-have resource will help you: Incorporate the new rules that will keep you ahead of the digital marketing curve Make your marketing and public relations real-time by incorporating techniques like newsjacking to generate instant attention when your audience is eager to hear from you Gain valuable insights through compelling case studies and real-world examples The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly is the ideal resource for entrepreneurs, business owners, marketers, PR professionals, and managers in organizations of all types and sizes.

Kopīgā informācija par: New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct

Preces ID: 17347377
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Izdevniecība: John Wiley Sons Inc
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments:
Autors: D M Scott
Lapaspušu skaits: 480
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

New Rules of Marketing & PR: How to Use Conten t Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Direct
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1517 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5399
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6095