Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age 1st ed. 2022

Specifikācijas:
Autors: Rebecca Schmitt, Arnaud Rossi, Albert Bensoussan
Lapaspušu skaits: 178
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 24735826
8712
11255
-22%
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
897 / mēn.

3 2904
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

12. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age 1st ed. 2022

Rapid shifts in technology and societal changes accelerated by the Pandemic have fundamentally changed the way that customers experience luxury. While digital transformation has unlocked new opportunities to connect one-to-one with customers, the challenge for luxury brands is to engage with customers while protecting their brand equity and leveraging digital tools to build personal relationships with customers. Taking you beyond omni-channel marketing, this book takes a deep dive into the concept of omni-personal, which enables you to connect your brand to relevant and individual experiences. Highly practical in scope, it takes you on a journey to building individual and relevant experiences and relationships at scale. The authors answer the essential questions of who, why, how, what and when omni-personal matters most in luxury, offering best-practice examples, case studies and interviews with industry leaders. Ultimately, this book shows you how to embed the omni-personal strategy into your business and offers a framework to help you assess your organization's ability to deliver omni-personal marketing along the different channels and touchpoints within the customer journey. This book is for anyone who is interested in the future of luxury, including industry experts and brand managers who want a better understanding of the required steps towards an omni-personal customer relationship.

Kopīgā informācija par: Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age 1st ed. 2022

Preces ID: 24735826
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,47 kg
Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Tips: Ekonomika
Autors: Rebecca Schmitt, Arnaud Rossi, Albert Bensoussan
Lapaspušu skaits: 178
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Omni-personal Luxury: How to Transform your Luxury Business for the Digital Age 1st ed. 2022
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes