OpenGL ES 3.0 Programming Guide 2nd edition

Specifikācijas:
Autors: Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi
Lapaspušu skaits: 560
Izdošanas gads: 2014
Preces ID: 21332172
5274
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
691 / mēn.

3 1758
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

3. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

3. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūlijā

169

Smartpost terminālī

3. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūlijā

299

Circle K stacijā

3. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

3. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

3. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūlijā

169

Smartpost terminālī

3. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūlijā

299

Circle K stacijā

3. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: OpenGL ES 3.0 Programming Guide 2nd edition

OpenGL® ES™ is the industry’s leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromising device performance or battery life. In the OpenGL ® ES ™ 3.0 Programming Guide, Second Edition, the authors cover the entire API and Shading Language. They carefully introduce OpenGL ES 3.0 features such as shadow mapping, instancing, multiple render targets, uniform buffer objects, texture compression, program binaries, and transform feedback. Through detailed, downloadable C-based code examples, you’ll learn how to set up and program every aspect of the graphics pipeline. Step by step, you’ll move from introductory techniques all the way to advanced per-pixel lighting and particle systems. Throughout, you’ll find cutting-edge tips for optimizing performance, maximizing efficiency with both the API and hardware, and fully leveraging OpenGL ES 3.0 in a wide spectrum of applications. All code has been built and tested on iOS 7, Android 4.3, Windows (OpenGL ES 3.0 Emulation), and Ubuntu Linux, and the authors demonstrate how to build OpenGL ES code for each platform. Coverage includes EGL API: communicating with the native windowing system, choosing configurations, and creating rendering contexts and surfaces Shaders: creating and attaching shader objects; compiling shaders; checking for compile errors; creating, linking, and querying program objects; and using source shaders and program binaries OpenGL ES Shading Language: variables, types, constructors, structures, arrays, attributes, uniform blocks, I/O variables, precision qualifiers, and invariance Geometry, vertices, and primitives: inputting geometry into the pipeline, and assembling it into primitives 2D/3D, Cubemap, Array texturing: creation, loading, and rendering; texture wrap modes, filtering, and formats; compressed textures, sampler objects, immutable textures, pixel unpack buffer objects, and mipmapping Fragment shaders: multitexturing, fog, alpha test, and user clip planes Fragment operations: scissor, stencil, and depth tests; multisampling, blending, and dithering Framebuffer objects: rendering to offscreen surfaces for advanced effects Advanced rendering: per-pixel lighting, environment mapping, particle systems, image post-processing, procedural textures, shadow mapping, terrain, and projective texturing Sync objects and fences: synchronizing within host application and GPU execution This edition of the book includes a color insert of the OpenGL ES 3.0 API and OpenGL ES Shading Language 3.0 Reference Cards created by Khronos. The reference cards contain a complete list of all of the functions in OpenGL ES 3.0 along with all of the types, operators, qualifiers, built-ins, and functions in the OpenGL ES Shading Language.

Kopīgā informācija par: OpenGL ES 3.0 Programming Guide 2nd edition

Preces ID: 21332172
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Pearson Education (US)
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Informācijas tehnoloģijas
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi
Lapaspušu skaits: 560
Izdošanas gads: 2014

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

OpenGL ES 3.0 Programming Guide 2nd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes