Playing to Win: How Strategy Really Works

Specifikācijas:
Autors: A.G. Lafley, Roger L. Martin
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2013
Preces ID: 17347452
Saņemiet atpakaļ 100% 220.lv naudā!
3225
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
5199
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

25. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

25. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5199
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Playing to Win: How Strategy Really Works

Are you just playing--or playing to win? Strategy is not complex. But it is hard. It's hard because it forces people and organizations to make specific choices about their future--something that doesn't happen in most companies. Now two of today's best-known business thinkers get to the heart of strategy--explaining what it's for, how to think about it, why you need it, and how to get it done. And they use one of the most successful corporate turnarounds of the past century, which they achieved together, to prove their point. A.G. Lafley, former CEO of Procter & Gamble, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, doubled P&G's sales, quadrupled its profits, and increased its market value by more than $100 billion in just ten years. Now, drawn from their years of experience at P&G and the Rotman School of Management, where Martin is dean, this book shows how leaders in organizations of all sizes can guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success--where to play and how to win. The result is a playbook for winning. Lafley and Martin have created a set of five essential strategic choices that, when addressed in an integrated way, will move you ahead of your competitors. They are: * What is our winning aspiration? * Where will we play? * How will we win? * What capabilities must we have in place to win? * What management systems are required to support our choices? The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach--and then making the right choices to support it--makes the difference between just playing the game and actually winning.

Kopīgā informācija par: Playing to Win: How Strategy Really Works

Preces ID: 17347452
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Izdevniecība: Harvard Business Review Press
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: A.G. Lafley, Roger L. Martin
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2013

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Playing to Win: How Strategy Really Works
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1417 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

22. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5199