Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Specifikācijas:
Autors: Martin Newman
Lapaspušu skaits: 264
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 16421106
6151
8181
-24%
Pārdevējs: Minced 4.5
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
5999
Uz grozu
805 / mēn.

3 2051
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

12. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5999
Pārdevējs: Minced 4.5
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Having a customer-centric business model has evolved from being a nice-to-have to a must-have for any organization. A focus on products and services alone is no longer enough to outstrip the competition. In the current digital ecosystem, consumers can instantly compare products, prices and services with the touch of a button from the comfort of their home. Therefore, every organization must now focus on their overall customer experience to achieve the tricky but imperative balance between efficiency and personalization. In The Power of Customer Experience, Martin Newman presents clear data that proves the direct link between customer-centricity with profit and shareholder value. Drawing on examples from well-known companies like JD Sports, Delta Airlines, Lego, Selfridges, BMW, Hilton, Deliveroo and Uber, it analyses how organizations provide the most effective customer experience, and reveals the strategies that have allowed them to succeed. Featuring tips and tools throughout, it will enable readers to understand the impact of customer centricity on some of the best known brands, to gain invaluable insights that can be used to grow emerging brands and revitalize existing brands.
Refocus on the customer to outstrip your competition and increase profitability, with invaluable insight into the direct correlation between customer-centricity and shareholder value, proven by today's most successful companies.

Kopīgā informācija par: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Preces ID: 16421106
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Martin Newman
Lapaspušu skaits: 264
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1449 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5999