Social Entrepreneurs: Scaling and Internationalization

Specifikācijas:
Autors: Melodena Stephens, Valerie Lindsay
Lapaspušu skaits: 480
Izdošanas gads: 2016
Preces ID: 16277358
16614
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
22999
Uz grozu
809 / mēn.

3 5538
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

22. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

22. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

25. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

25. jūnijā

169

Smartpost terminālī

25. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

25. jūnijā

299

Circle K stacijā

25. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

25. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

26. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

22. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

22. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

25. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

25. jūnijā

169

Smartpost terminālī

25. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

25. jūnijā

299

Circle K stacijā

25. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

25. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

26. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
22999
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Social Entrepreneurs: Scaling and Internationalization

This book, the fifth in the Actions and Insights series under the auspices of AIB-MENA, explores how various start-up models, whether private sector-led, private sector-incubated, or more traditional non-profit ventures, have built a business model and, in some cases, succeeded in scaling and internationalizing their businesses.
The growing field of social entrepreneurship sits between purpose-built start-ups that pursue a traditional for-profit business model, and the conventional non-profit models that depend on grants, charity and public funding. Because of their position, social entrepreneurs face a unique challenge to balance social impact with financial returns, and must replicate and scale their business models when seeking to internationalize. This book, the fifth in the Actions and Insights series under the auspices of AIB-MENA, explores how various start-up models, whether private sector-led, private sector-incubated, or more traditional non-profit ventures, have built a business model and, in some cases, succeeded in scaling and internationalizing their businesses. Cases here reflect the challenges that social entrepreneurs face, both personal and organizational, and take a variety of perspectives, such as entrepreneurial motivation, ‘doing good well’, empowerment, funding, governance, impact measurement, and understanding the challenges and opportunities that go with scaling.
This book unites international contributors in social entrepreneurship, sustainable business, and management; several of the contributors are affiliated with The Academy of International Business--Middle East North Africa (MENA), and many are leaders and entrepreneurs themselves. Cases from North Africa, the Middle East, and India highlight a broad range of for-profit social enterprises in different countries of the region, in both the public and private sectors. The cases reveal a variety of start-up models, methods, challenges, and solutions related to funding, governance, and measuring impact. Chapters are grouped in sections on community-led activism, funding, scaling solutions through technology, the role of women in social entrepreneurship, and preserving cultural heritage. Some organizations profiled include Sulabh International Service Organization, The Vaccine Alliance, Wamda, Souktel, and Nissa FM. B&w photos, screenshots, and images are included. 

Kopīgā informācija par: Social Entrepreneurs: Scaling and Internationalization

Preces ID: 16277358
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Izdevniecība: Emerald Publishing Limited
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Melodena Stephens, Valerie Lindsay
Lapaspušu skaits: 480
Izdošanas gads: 2016

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Social Entrepreneurs: Scaling and Internationalization
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1449 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

20. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
22999