Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 2016 1st ed.

Specifikācijas:
Autors: Amy Van Looy
Lapaspušu skaits: 250
Izdošanas gads: 2015
Preces ID: 20320762
9609
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
724 / mēn.

3 3203
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

2. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

2. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

2. jūlijā

149

Latvijas Pasts pakomātā

2. jūlijā

169

Smartpost terminālī

2. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. jūlijā

299

Circle K stacijā

2. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

2. jūlijā

599

Saņemiet Omniva pakomātā

3. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

2. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

2. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

2. jūlijā

149

Latvijas Pasts pakomātā

2. jūlijā

169

Smartpost terminālī

2. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. jūlijā

299

Circle K stacijā

2. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

2. jūlijā

1099

Saņemiet Omniva pakomātā

3. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 2016 1st ed.

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach, embracing IT, marketing, HR and many other fields. Readers will benefit from a comprehensive selection of current topics, including: tools, tactics and strategies for social media, internal and external communication, viral marketing campaigns, social CRM, employer branding, e-recruiting, search engine optimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues.

Kopīgā informācija par: Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 2016 1st ed.

Preces ID: 20320762
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 5,33 kg
Izdevniecība: Springer International Publishing AG
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments:
Autors: Amy Van Looy
Lapaspušu skaits: 250
Izdošanas gads: 2015

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Social Media Management: Technologies and Strategies for Creating Business Value 2016 1st ed.
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes