Strategic Business Models: Idealism and Realism in Strategy

Specifikācijas:
Autors: Frederick Betz
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2018
Preces ID: 20616187
16942
21131
-19%
Pārdevējs: Minced 4.5
Uz grozu
825 / mēn.

3 5648
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

13. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

13. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

13. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

13. jūnijā

169

Smartpost terminālī

13. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

13. jūnijā

299

Circle K stacijā

13. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

13. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

14. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

13. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

13. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

13. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

13. jūnijā

169

Smartpost terminālī

13. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

13. jūnijā

299

Circle K stacijā

13. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

13. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

14. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.5
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Strategic Business Models: Idealism and Realism in Strategy

Strategy needs to be partly idealistic and partly realistic. On the one hand, it exists to help managers and executives envision the most beneficial future possible—one that is optimally competitive and profitable. But such visualizing needs to go hand-in-hand with concrete planning. In order to formulate a strategy that will really work, organizations need to master the technique of modelling in order to plan what can properly be called strategic business model, a model that both depicts the operations of a business and that provides the analytical basis for examining and formulating the plan for the future operations of a firm. Here leading expert Frederick Betz reviews the strategic modelling technique and applies it to diverse kinds of businesses, both productive and financial, and including banks and hedge funds. He illustrates the possibilities of this technique—and the pitfalls of using it incorrectly—by applying it to real business cases, some successful and some problematic. As strategic business models are important to understand the transformative operations of an enterprise system for present and future competitiveness, Betz’s exploration into both manufacturing and financial firms, along with retailing firms and conglomerates, broadens the business literature. Strategic Business Models: Idealism and Realism in Strategy is essential reading for managers and strategists wishing to optimize the effectiveness of their strategic planning.
As strategic business models are important to understand the transformative operations of an enterprise system, for present and future competitiveness, Betz’s exploration into both manufacturing and financial firms, along with retailing firms and conglomerates, broadens the business literature.

Kopīgā informācija par: Strategic Business Models: Idealism and Realism in Strategy

Preces ID: 20616187
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Emerald Publishing Limited
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Frederick Betz
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2018

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Strategic Business Models: Idealism and Realism in Strategy
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes