Strategy Book: How to think and act strategically to deliver outstanding results 3rd edition

Specifikācijas:
Autors: Max Mckeown
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 18275922
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
4099
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūlijā

129

Smartpost terminālī

12. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

15. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

12. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

12. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūlijā

129

Smartpost terminālī

12. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

15. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Strategy Book: How to think and act strategically to deliver outstanding results 3rd edition

"This book will help readers tackle the really important challenges they face both in developing strategies and putting them into action" Consulting Magazine Strategy is about shaping the future. Thinking strategically is what separates good managers and great leaders. Learn the fundamentals about how to create winning strategy and lead your team to deliver it. From understanding what strategy can do for you, through to creating a strategy and engaging others with strategy, this book offers practical guidance and expert tips. It is peppered with punchy, memorable examples from real leaders winning (and losing) with real world strategies. Strategy is simple, but simple is complex. The Third Edition includes updated examples and a new set of practical future-focused tools including the Quick Strategy Canvas and the Big Picture. These will help any manager, regardless of experience, to better develop their inner strategic potential for outstanding results in our ever changing world. People who wanted to shape the future have created our present. With over 7 billion fellow humans sharing our planet, things are not going to slow down or get simpler. At the heart of strategy is the mind of the individual strategist, and by nurturing your ability to see the big picture you can get better at adapting successfully. You can get better at shaping events to get to somewhere better. Using available means to desirable ends. Expectations keep shifting, new competitors keep appearing, rules change and then change again, technologies disrupt and then politics shake up the nature of the landscape in which you compete, work and live. Being more strategic is about our-thinking both competitors and limitations. Strategy is not a solo sport. The Strategy Book focuses on how you can create powerful strategies with other people to deliver success together in a competitive world. It answers the following questions: * What do we know about strategy? * What can creative strategy do for you? * How can you create winning strategies? * How to think and act strategically? * How can you engage people with strategy? * How do you avoid pitfalls and screw-ups? It can be read as a whole or you can dip into the easy-to-read, bite-size sections as and when you need to deal with a particular issue. The structure has been specially designed to make sections quick and easy to use - you'll find yourself referring to them again and again.

Kopīgā informācija par: Strategy Book: How to think and act strategically to deliver outstanding results 3rd edition

Preces ID: 18275922
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Pearson Education Limited
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Max Mckeown
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Strategy Book: How to think and act strategically to deliver outstanding results 3rd edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes