Swipe-Right Customer Experience: How to Attract, Engage, and Keep Customers in the Digital-First World

Specifikācijas:
Autors: Sanna Eskelinen, Belinda Gerdt
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 19335902
4199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

5. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

5. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

5. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

5. jūlijā

169

Smartpost terminālī

5. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

5. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

5. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

8. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

5. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

5. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

5. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

5. jūlijā

169

Smartpost terminālī

5. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

5. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

5. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

8. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Swipe-Right Customer Experience: How to Attract, Engage, and Keep Customers in the Digital-First World

The global COVID-19 pandemic forced everybody to rethink how they operate and the role that digital plays in business and in our lives. While digital may have been top of mind for many businesses, the pandemic made it essential, not just to interact and sell products and services, but as a way to meet the critical needs of your business.More than ever, people are looking for experiences, not products. And not just any experiences—but real ones that turn transactions into engagement and materialism into experimentalism. The pandemic has changed our view of the world, shifted us away from consumerism, and made us appreciate the basic human needs of finding balance and focus. In this new era, customer experience is not just a digital experience, but a perfect combination of real life and digital interaction. It could be a meditative museum experience combining art with augmented reality, or an entertaining shopping experience at a mall with omnichannel support in a virtual fitting room.The Swipe-Right Customer Experience shows how the best companies have transformed the customer experience beyond offering a technology add-on and built or rebuilt their infrastructure, processes, talent and culture around the customer experience. You will learn:How the world has changed since the global pandemic, the role of digitization, and why customer experience means everything.The secret to how top-performing companies in five different industries have rebuilt themselves around the experience they offer to customers.The internal components of organizations that must be transformed: culture, skills, processes and workflow, brand, and measuring.The new technology trends that are driving next-level customer experience.
Learn the secrets for how top companies compete and win by providing amazing customer experiences for their customers.

Kopīgā informācija par: Swipe-Right Customer Experience: How to Attract, Engage, and Keep Customers in the Digital-First World

Preces ID: 19335902
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,14 x 0,21 m, 0,22 kg
Izdevniecība: HarperCollins Focus
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas pašizglītībai
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Sanna Eskelinen, Belinda Gerdt
Lapaspušu skaits: 240
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Swipe-Right Customer Experience: How to Attract, Engage, and Keep Customers in the Digital-First World
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes