Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Specifikācijas:
Autors: Katie King
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 26065366
0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
6633
8760
-24%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
869 / mēn.

3 2211
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

0 € piegāde virs 30 € ar kodu 624PIEGADE
169

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Presents a cutting edge, strategic framework to help marketers capably and confidently integrate artificial intelligence into unparalleled marketing practice.
Artificial intelligence (AI) marketing is paving the way for the future of marketing and business transformation, yet many organizations struggle to know exactly how and where to integrate it. With AI forecasted to boost global GDP by 14% by 2030, an efficient and sustainable AI marketing strategy is now essential to avoid losing the competitive edge. Using Artificial Intelligence in Marketing provides the definitive, practical framework needed for marketers to identify, apply and embrace the opportunity to maximize the results and business advancement that AI can bring. Streamlining efficiencies into every business practice, AI automates simpler, repetitive tasks with unrivalled accuracy, allowing sales and marketing teams to return their attention to where human interaction is most valuable: strategy, creativity and personal connection. Using Artificial Intelligence in Marketing outlines key marketing benefits such as accurate market research samples, immediate big data insights and brand-safe content creation, right through to the on-demand customer service that is now expected 24/7. It also explores the inevitable myths, concerns and ethical questions that can arise from the large-scale adoption of AI. This book is an essential read for every 21st century marketer.

Kopīgā informācija par: Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Preces ID: 26065366
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Tips: Nav norādīts
Autors: Katie King
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes