Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

Specifikācijas:
Autors: Rachel Lawes
Lapaspušu skaits: 296
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18403002
7599
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
8247
Uz grozu
783 / mēn.

3 2533
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

19. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

19. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

19. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

19. jūnijā

169

Smartpost terminālī

19. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

19. jūnijā

299

Circle K stacijā

19. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

19. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

20. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

19. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

19. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

19. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

19. jūnijā

169

Smartpost terminālī

19. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

19. jūnijā

299

Circle K stacijā

19. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

19. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

20. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
8247 10696
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

Boost sales, increase brand recognition and create engaging shopper experiences with this practical guide to applying semiotic insights to both online and in-store retail.
Boosting retail sales is more important than ever. Stand out in a global, digital marketplace, grow customer loyalty and evolve your brand by leveraging the power of semiotics online and in physical stores.Practical, accessible and based on 20 years of global marketing experience, Using Semiotics in Retail shows retailers of all sizes how to upgrade and empower their marketing, today and for the future. Discover step-by-step how to recognise and design for emerging consumer needs and create meaningful shopper experiences. Learn how to surprise and delight consumers, increase engagement and make shopping easier for everyone. It features case studies and examples from Unilever, Freshippo, H&M, Google, Toyota and many more.Using Semiotics in Retail shares game-changing marketing insights in categories such as FMCG, fashion, technology and entertainment, drawn from China, India, Mexico, the US and the UK. The book is supported by online resources that include templates and interactive exercises. Using Semiotics in Retail equips readers with a set of powerful tools which readers can use straight away to create engaging and successful retail marketing.

Kopīgā informācija par: Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales

Preces ID: 18403002
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Rachel Lawes
Lapaspušu skaits: 296
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.5
(173 pircēja vērtējums)
-22%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

13. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
8247 10696