The New Marketing : How to Win in the Digital Age

Specifikācijas:
Autors: Cheryl Burgess, Mark Burgess
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 11212073
3300
5500
-40%
Pārdevējs: Globuss 4.9

Palika mazāk kā 5 gab.

Uz grozu
Jūsu pilsēta

Saņemiet Omniva pakomātā

Ceturtdien, 21. novembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Saņemiet Omniva pakomātā

Ceturtdien, 21. novembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Globuss 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: The New Marketing : How to Win in the Digital Age

In our hyper-connected world that is changing at warp speed, marketers recognize the need to shift from traditional marketing methods to a new way that can help them better navigate the unpredictable environment. For traditionalists, this change has posed a challenge. Many have tried to incorporate new approaches into the old models they grew up with, only to be frustrated with the results.

From the bestselling authors of The Social Employee, and LinkedIn Learning course authors, comes a powerful new textbook that cracks the marketing code in our hyper-focused digital age. The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is a GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation. We can't predict the future.

But our goal is to help make Masters/MBA students and marketing practitioners future-ready and successful.
------------------------------------------------------------------------
Mūsu hipersaistītajā pasaulē, kas mainās strauji, tirgotāji atzīst nepieciešamību pāriet no tradicionālajām mārketinga metodēm uz jaunu veidu, kas var palīdzēt viņiem labāk orientēties neparedzamā vidē. Tradicionālistiem šīs izmaiņas ir radījušas izaicinājumu. Daudzi ir centušies iekļaut jaunas pieejas vecajos modeļos, ar kuriem viņi uzauguši, lai tikai būtu neapmierināti ar rezultātiem.

No visvairāk pārdotajiem sociālā darbinieka autoriem un LinkedIn Learning kursu autoriem nāk jauna spēcīga mācību grāmata, kas uzlauž mārketinga kodu mūsu hiperorientētajā digitālajā laikmetā. Jaunais mārketings ar ieguldījumiem, kas aptver TKO virzošos virzienus līdz martech traucētājiem, Jēlas uzvedības ekonomikas gaismekļiem līdz vadošajiem mārketinga domātājiem Kellogg un Wharton, ir GPS navigācijai digitālajā pasaulē un virza mārketinga prasmes, izmantojot mārketinga pārveidošanas spēkus. Mēs nevaram paredzēt nākotni.

Bet mūsu mērķis ir palīdzēt padarīt maģistra / MBA studentus un mārketinga praktiķus nākotnē gatavus un veiksmīgus.

Kopīgā informācija par: The New Marketing : How to Win in the Digital Age

Preces ID: 11212073
Kategorija: Enciklopēdijas, uzziņu literatūra
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Izdevniecība: SAGE Publications Ltd
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments:
Autors: Cheryl Burgess, Mark Burgess
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

The New Marketing : How to Win in the Digital Age
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: The New Marketing : How to Win in the Digital Age


Labākais no Globuss