Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

Specifikācijas:
Autors: Gary King, Robert O. Keohane, Sidney Verba
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2 021
Preces ID: 16518807
8119
10543
-23%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
836 / mēn.

3 2707
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

27. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

27. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. jūlijā

169

Smartpost terminālī

29. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

29. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

30. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

27. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

27. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

29. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

29. jūlijā

169

Smartpost terminālī

29. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

29. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

29. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

30. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

The classic work on qualitative methods in political scienceDesigning Social Inquiry presents a unified approach to qualitative and quantitative research in political science, showing how the same logic of inference underlies both. This stimulating book discusses issues related to framing research questions, measuring the accuracy of data and the uncertainty of empirical inferences, discovering causal effects, and getting the most out of qualitative research. It addresses topics such as interpretation and inference, comparative case studies, constructing causal theories, dependent and explanatory variables, the limits of random selection, selection bias, and errors in measurement. The book only uses mathematical notation to clarify concepts, and assumes no prior knowledge of mathematics or statistics.Featuring a new preface by Robert O. Keohane and Gary King, this edition makes an influential work available to new generations of qualitative researchers in the social sciences.

Kopīgā informācija par: Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

Preces ID: 16518807
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Princeton University Press
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Gary King, Robert O. Keohane, Sidney Verba
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2 021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes