Luxury: A Rich History

Specifikācijas:
Autors: Peter McNeil, Giorgio Riello
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2016
Preces ID: 24762651
7491
9789
-23%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
771 / mēn.

3 2497
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

23. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

23. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

23. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

23. jūlijā

169

Smartpost terminālī

23. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

23. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

23. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

24. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

23. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

23. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

23. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

23. jūlijā

169

Smartpost terminālī

23. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

23. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

23. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

24. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 86% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Luxury: A Rich History

We live in a world obsessed by luxury. Long-distance airlines compete to offer first-class sleeping experiences and hotels recommend exclusive suites where you are never disturbed. Luxury is a rapidly changing global industry that makes the headlines daily in our newspapers and on the internet. More than ever, luxury is a pervasive presence in the cultural and economic life of the West - and increasingly too in the emerging super-economies of Asia and Latin America. Yet luxury is hardly a new phenomenon. Today's obsession with luxury brands and services is just one of the many manifestations that luxury has assumed. In the middle ages and the Renaissance, for example, luxury was linked to notions of magnificence and courtly splendour. In the eighteenth century luxury was at the centre of philosophical debates over its role in shaping people's desires and oiling the wheels of commerce. And it continues to morph today, with the growth of the global super-rich and increasing wealth polarization. From palaces to penthouses, from couture fashion to lavish jewellery, from handbags to red wine, from fast cars to easy money, Peter McNeil and Giorgio Riello present the first ever global history of luxury, from the Romans to the twenty-first century: a sparkling and ever-changing story of extravagance, excess, novelty, and indulgence.

Kopīgā informācija par: Luxury: A Rich History

Preces ID: 24762651
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,76 kg
Izdevniecība: Oxford University Press
Izdošanas valoda: Angļu
Tips: Socioloģija
Autors: Peter McNeil, Giorgio Riello
Lapaspušu skaits: 368
Izdošanas gads: 2016

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Luxury: A Rich History
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes