Meediakultuur: Meediastunud Maailmade Kultuur

Specifikācijas:
Autors: Andreas Hepp
Lapaspušu skaits: 302
Izdošanas gads: 2018
Preces ID: 12077886
Saņemiet atpakaļ 100% 220.lv naudā! 0 d. 00:00:00
2242
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

28. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

28. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

28. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

28. maijā

169

Smartpost terminālī

28. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

28. maijā

299

Circle K stacijā

28. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

28. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

29. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

28. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

28. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

28. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

28. maijā

169

Smartpost terminālī

28. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

28. maijā

299

Circle K stacijā

28. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

28. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

29. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Meediakultuur: Meediastunud Maailmade Kultuur

Kuidas muutub ühiskond olukorras, kus suurt osa tänapäevasest kommunikatsioonist vahendab mõni tehnoloogiline meedium? Andreas Heppi raamat „Meediakultuur. Meediastunud maailmade kultuur“ pakub veenva mõtteraamistiku mõistmaks ja analüüsimaks, kuidas meedia vormib meie igapäevaelu ja sotsiaalseid institutsioone. Raamat räägib sellest, mida on meedia üha suurem maht meie igapäevas teinud meie elu ja ühiskonnaga. Sellist meediast küllastunud kultuurikeskkonda nimetab Hepp meediastunud ühiskonnaks. „Meediakultuur” esitab meediastumise kui kultuurifenomeni sotsiaalteadusliku analüüsi raamistiku, koondab teadmise tehtu kohta ja pakub aluse, kuidas muutusi edasi uurida. „Meediastumine“ on keskse mõiste, mis iseloomustab praegust rahvusvahelist arutelu meedia üle. Hepp on selles arutelus eelkõige silma paistnud oma kauaaegse keskendumisega kultuuriuuringute traditsioonile, ühendades oma meediastumise teoorias kultuuriteooria ja sotsioloogilised ning institutsionalistlikud lähenemisviisid.  Andreas Hepp (snd 1970) on saksa meediauurija, Bremeni ülikooli professor. Tema uurimissuunad hõlmavad muuhulgas meedia- ja kommunikatsiooniteooriaid, meediasotsioloogiat ning -psühholoogiat ja meediastumise uuringuid.

Kopīgā informācija par: Meediakultuur: Meediastunud Maailmade Kultuur

Preces ID: 12077886
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: TLÜ KIRJASTUS
Izdošanas valoda: Igauņu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Andreas Hepp
Lapaspušu skaits: 302
Izdošanas gads: 2018

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Meediakultuur: Meediastunud Maailmade Kultuur
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes