New Patriarchs of Digital Capitalism: Celebrity Tech Founders and Networks of Power

Specifikācijas:
Autors: Ben Little, Alison Winch
Lapaspušu skaits: 244
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 19173237
10275
13130
-21%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
774 / mēn.

3 3425
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

30. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

2. septembrī

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. augustā

169

Smartpost terminālī

30. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

30. augustā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

2. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

30. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

30. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. augustā

169

Smartpost terminālī

30. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

30. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

2. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: New Patriarchs of Digital Capitalism: Celebrity Tech Founders and Networks of Power

"This book offers an original critique of the billionaire founders of US West Coast tech companies, addressing their collective power, influence and ideology, their group dynamics and the role they play in the wider sociocultural and political formationsof digital capitalism. Interrogating not only the founders' political and economic ambitions, but also how their corporations are omnipresent in our everyday lives, the authors provide robust evidence that a specific kind of patriarchal power has emergedas digital capitalism's mode of command. The 'New Patriarchs' examined over the course of the book include: Sergey Brin and Larry Page of Google, Elon Musk of Tesla, Jeff Bezos of Amazon, Mark Zuckerberg of Facebook, Peter Thiel and Sheryl Sandberg. The book analyses how these men legitimate their rapidly acquired power, tying a novel kind of socially awkward but 'visionary' masculinity to exotic forms of shareholding. Drawing on a ten million word digital concordance, the authors intervene in feminist debates on patriarchy, masculinity and postfeminism, locating their power as emanating from a specifically racialised structure of power tied to imaginaries of the American Frontier, the patriarchal household and settler-colonialism. This is an important interdisciplinary contribution suitable for researchers and students across Digital Media, Media and Communication, Gender and Cultural Studies"--
This book offers an original critique of the billionaire founders of US West Coast tech companies, addressing their collective power, influence, and ideology, their group dynamics, and the role they play in the wider sociocultural and political formations of digital capitalism.Interrogating not only the founders’ political and economic ambitions, but also how their corporations are omnipresent in our everyday lives, the authors provide robust evidence that a specific kind of patriarchal power has emerged as digital capitalism’s mode of command. The ‘New Patriarchs’ examined over the course of the book include: Sergey Brin and Larry Page of Google, Elon Musk of Tesla, Jeff Bezos of Amazon, Mark Zuckerberg of Facebook, and Peter Thiel. We also include Sheryl Sandberg. The book analyses how these (mostly) men legitimate their rapidly acquired power, tying a novel kind of socially awkward but ‘visionary’ masculinity to exotic forms of shareholding. Drawing on a ten million word digital concordance, the authors intervene in feminist debates on patriarchy, masculinity, and postfeminism, locating the power of the founders as emanating from a specifically racialised structure of oppression tied to imaginaries of the American frontier, the patriarchal household, and settler colonialism.This is an important interdisciplinary contribution suitable for researchers and students across Digital Media, Media and Communication, and Gender and Cultural Studies.

Kopīgā informācija par: New Patriarchs of Digital Capitalism: Celebrity Tech Founders and Networks of Power

Preces ID: 19173237
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,25 x 0,2 x 0,15 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Taylor & Francis Ltd
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Politikas zinātne
Grāmatas fragments:
Autors: Ben Little, Alison Winch
Lapaspušu skaits: 244
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

New Patriarchs of Digital Capitalism: Celebrity Tech Founders and Networks of Power
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes