Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2

Specifikācijas:
Autors: John T. Almarode, Douglas Fisher, Kateri Thunder, John Hattie, Nancy Frey
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2019
Preces ID: 16563531
6899
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
903 / mēn.

3 2301
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

12. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

12. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

12. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

12. jūnijā

169

Smartpost terminālī

12. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

12. jūnijā

299

Circle K stacijā

12. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2

Select the right task, at the right time, for the right phase of learning Young students come to elementary classrooms with different background knowledge, levels of readiness, and learning needs. What works best to help K-2 students develop the tools to become visible learners in mathematics? What works best for K-=-2 mathematics learning at the surface, deep, and transfer levels? In this sequel to the megawatt bestseller Visible Learning for Mathematics, John Almarode, Douglas Fisher, Kateri Thunder, John Hattie, and Nancy Frey help you answer those questions by showing how Visible Learning strategies look in action in K-2 mathematics classrooms. Walk in the shoes of teachers as they mix and match the strategies, tasks, and assessments seminal to making conceptual understanding, procedural knowledge, and the application of mathematical concepts and thinking skills visible to young students as well as to you. Using grade-leveled examples and a decision-making matrix, you'll learn to Articulate clear learning intentions and success criteria at surface, deep, and transfer levels Employ evidence to guide students along the path of becoming metacognitive and self-directed mathematics achievers Use formative assessments to track what students understand, what they don't, and why Select the right task for the conceptual, procedural, or application emphasis you want, ensuring the task is for the right phase of learning Adjust the difficulty and complexity of any task to meet the needs of all learners It's not only what works, but when. Exemplary lessons, video clips, and online resources help you leverage the most effective teaching practices at the most effective time to meet the surface, deep, and transfer learning needs of every K-2 student.

Kopīgā informācija par: Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2

Preces ID: 16563531
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: SAGE Publications Inc
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: John T. Almarode, Douglas Fisher, Kateri Thunder, John Hattie, Nancy Frey
Lapaspušu skaits: 288
Izdošanas gads: 2019

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Teaching Mathematics in the Visible Learning Classroom, Grades K-2
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes