Twenty-First Century Celebrity: Fame in Digital Culture

Specifikācijas:
Autors: David C. Giles
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2018
Preces ID: 20768002
7499
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Uz grozu
772 / mēn.

3 2501
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

25. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

25. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Twenty-First Century Celebrity: Fame in Digital Culture

David Giles examines digital culture’s impact on established celebrities from traditional media while charting the rise of new forms of celebrity such as vloggers and influencers, offering novel insights on topics such as parasocial relationships, micro-celebrity, memes and celetoids.
Over the first two decades of the 21st century, celebrity has undergone significant changes as mass media have shifted from a restricted broadcast model to a digital free-for-all. Existing celebrities have been forced to adapt their style of presentation to suit a more interactive environment where fans expect continuous access, while the emergent social media have generated new forms of celebrity that reflect the unique affordances of YouTube, Instagram and other platforms. In this book, David Giles argues that these developments are best understood by rethinking traditional concepts of media and audience in order to explain how a platform like YouTube has evolved its own media culture that affords a different type of celebrity to those associated with cinema, radio and television. Above all else, the 21st century celebrity is valued more for their (apparent) authenticity than for their glamour or talents, and Giles examines how that authenticity is a carefully crafted performance. Drawing extensively on the burgeoning celebrity studies literature, he explores the impact of digital culture on earlier concepts like parasocial relationships and celetoids as well as critiquing more recent ideas such as microcelebrity.

Kopīgā informācija par: Twenty-First Century Celebrity: Fame in Digital Culture

Preces ID: 20768002
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Emerald Publishing Limited
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments: Ne
Autors: David C. Giles
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2018

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Twenty-First Century Celebrity: Fame in Digital Culture
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes