Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Specifikācijas:
Autors: Gillian Doyle
Lapaspušu skaits: 232
Izdošanas gads: 2013
Preces ID: 16540791
5529
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
6299
-
7145
Uz grozu
724 / mēn.

3 1843
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

5. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

5. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

5. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

5. jūnijā

169

Smartpost terminālī

5. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

5. jūnijā

299

Circle K stacijā

5. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

5. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

6. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

5. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

5. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

5. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

5. jūnijā

169

Smartpost terminālī

5. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

5. jūnijā

299

Circle K stacijā

5. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

5. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

6. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
6299
Modamo
7145
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the contemporary media industry and shed insight on the significant challenges and controversies confronting the sector." - Lucy Kung, Oxford University and Jonkoping University "A wide-ranging, accessible introduction to media economics and their application to a broad range of media topics from advertising and business models to copyright, audience demand and public policy." - Chris Bilton, University of Warwick "An excellent textbook on media economics, which takes into account the full complexity of the subject matter in the context of structural, technological and creative transformations that characterise digital media." - Milan Todorovic, London Metropolitan University With the rapidly evolving digital media landscape, this second and completely revised edition of Understanding Media Economics moves beyond a sector-specific approach to media analysis, and instead focuses on the issues and imperatives that are now central to how economic forces impact on the media industries. Exploring themes such as innovation, digital multi-platform developments, the emerging importance of networks, branding and segmentation of market demand, strategies of risk-spreading, maximizing value within content, intermediation and rights management, corporate expansion and advertising, this book addresses and explains the key pressing questions and issues that are transforming contemporary media industries and markets. Gillian Doyle makes the economics of the media fascinating, compelling and easy to understand. This is essential reading for students of media economics, media management, media policy and courses across the cultural and creative industries.

Kopīgā informācija par: Understanding Media Economics 2nd Revised edition

Preces ID: 16540791
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,42 kg
Izdevniecība: SAGE Publications Inc
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Gillian Doyle
Lapaspušu skaits: 232
Izdošanas gads: 2013

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Understanding Media Economics 2nd Revised edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1424 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

31. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6299
Pārdevējs: Modamo 4.3
(2 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

31. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
7145