We Are Data: Algorithms and the Making of Our Digital Selves

Specifikācijas:
Autors: John Cheney-Lippold
Lapaspušu skaits: 320
Izdošanas gads: 2018
Preces ID: 19308422
5799
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (2):
6485
-
6608
Uz grozu
759 / mēn.

3 1933
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

17. augustā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

17. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

19. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

19. augustā

169

Smartpost terminālī

19. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

19. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

19. augustā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

20. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

17. augustā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

17. augustā

000

Latvijas Pasts nodaļā

19. augustā

129

Latvijas Pasts pakomātā

19. augustā

169

Smartpost terminālī

19. augustā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

19. augustā

299

Piegādāsim uz mājām

19. augustā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

20. augustā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
6608
Minced
6485 8582
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: We Are Data: Algorithms and the Making of Our Digital Selves

What identity means in an algorithmic age: how it works, how our lives are controlled by it, and how we can resist it Algorithms are everywhere, organizing the near limitless data that exists in our world. Derived from our every search, like, click, and purchase, algorithms determine the news we get, the ads we see, the information accessible to us and even who our friends are. These complex configurations not only form knowledge and social relationships in the digital and physical world, but also determine who we are and who we can be, both on and offline.  Algorithms create and recreate us, using our data to assign and reassign our gender, race, sexuality, and citizenship status. They can recognize us as celebrities or mark us as terrorists. In this era of ubiquitous surveillance, contemporary data collection entails more than gathering information about us. Entities like Google, Facebook, and the NSA also decide what that information means, constructing our worlds and the identities we inhabit in the process. We have little control over who we algorithmically are. Our identities are made useful not for us—but for someone else.  Through a series of entertaining and engaging examples, John Cheney-Lippold draws on the social constructions of identity to advance a new understanding of our algorithmic identities. We Are Data will educate and inspire readers who want to wrest back some freedom in our increasingly surveilled and algorithmically-constructed world.    

Kopīgā informācija par: We Are Data: Algorithms and the Making of Our Digital Selves

Preces ID: 19308422
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,5 kg
Izdevniecība: New York University Press
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Socioloģija
Grāmatas fragments:
Autors: John Cheney-Lippold
Lapaspušu skaits: 320
Izdošanas gads: 2018

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

We Are Data: Algorithms and the Making of Our Digital Selves
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (2)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

16. augustā

000
Iespējamie piegādes veidi
6608
Pārdevējs: Minced 4.6
(274 pircēja vērtējums)
-24%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

21. septembrī

000
Iespējamie piegādes veidi
6485 8582