Storynomics: Story Driven Marketing in the Post-Advertising World

Specifikācijas:
Autors: Robert McKee, Thomas Gerace
Izdošanas gads: 2018
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Preces ID: 16587291
2979
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
4657
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

30. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

30. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
4657 6389
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Storynomics: Story Driven Marketing in the Post-Advertising World

Storynomics - Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World is a brilliant book that's destined to send shockwaves through the worlds of marketing and branding. Drawing on the experiences gained with his Storynomics seminars, Robert McKee - author of Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting and Dialogue: The Art of Verbal Action for Page, Stage and Screen - has teamed up with Tom Gerace to produce a work that is at once imaginative, innovative and inspirational. There has been a major change in the way brands connect with consumers. In the past, brand managers and chief marketing executives would find stories people loved and then interrupt their telling with advertisements. Today's consumers have tired of the ads and are blocking, skipping or avoiding them at unprecedented rates. The consequences are that marketing professionals are finding it harder and harder to reach their customers. Some business leaders have recognised that storytelling is the future of marketing, and to succeed in an increasingly ad-free world, they must place `story' at the centre of their strategies. There is still some misunderstanding about story and how it can be used effectively. Robert McKee created the Storynomics seminars to show business leaders how to apply storytelling to their businesses, to drive revenue, margins and brand loyalty. In their new book, McKee and Gerace bring a whole new meaning to marketing, to displace old theories and practices with story-driven messages. Storynomics, the book, is essential reading for all serious professionals.

Kopīgā informācija par: Storynomics: Story Driven Marketing in the Post-Advertising World

Preces ID: 16587291
Kategorija: Svešvalodu mācību materiāli
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tips: Nav norādīts
Izdevniecība: Methuen Publishing Ltd
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Robert McKee, Thomas Gerace
Izdošanas gads: 2018
Lapaspušu skaits: Nav norādīts

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Storynomics: Story Driven Marketing in the Post-Advertising World
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.6
(124 pircēja vērtējums)
-27%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

21. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4657 6389