What to Remember, What to Teach: Human Rights Violations in Chile's Recent Past and the Pedagogical Discourse of History

Specifikācijas:
Autors: Teresa Oteiza
Izdošanas gads: 2023
Lapaspušu skaits: 322
Preces ID: 25517581
3648
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

30. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

30. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

30. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

30. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

30. maijā

169

Smartpost terminālī

30. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

30. maijā

299

Circle K stacijā

30. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

30. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

31. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: What to Remember, What to Teach: Human Rights Violations in Chile's Recent Past and the Pedagogical Discourse of History

What to Remember, What to Teach is intended for researchers, graduate students and teachers that are interested in the fields of discourse and memory studies and, particularly, in the linguistics and multimodal recontextualization of history into pedagogical discourses and their relationship with the transmission and co-construction of memories of a recent national past. This book aims to provide a better understanding of the processes of memory practices and their construction in the pedagogical discourse of history in Chile regarding a recent painful national past of human rights violations and dictatorship, which is part of a history shared by Latin American countries. With this purpose in mind, this book offers a detailed discourse analysis of how this recent traumatic national history is recontextualized and negotiated into secondary level Chilean history education. The analysis proposed is a social discourse analysis of key written and oral corpora of pedagogical practices from a multimodal perspective, paying particular attention to the construction of evaluative prosodies in the discourses analyzed. The corpora contemplated for the analysis comprise official History textbooks, History classroom interactions, teachers and students interviews, Chilean history written by specialists and official documents produced by the state during post-dictatorial years. This book not only offers a detailed linguistics and multimodal analysis of key discourses that construct pedagogical practices of recent traumatic past of dictatorship and human rights violations in Chile; it also presents a theoretical development of the interpersonal and experiential regions of meaning from a Systemic Functional Linguistics approach and from Spanish language resources. In sum, this book is intended as a contribution to our understanding of how a recent sensitive past of a nation is historized, transmitted and co-constructed by new generations of youth and their history teachers through a discursive exploration of the processes of remembering and forgetting in the micro space of memory practice of the classroom and through teachers and students personal and social memories.

Kopīgā informācija par: What to Remember, What to Teach: Human Rights Violations in Chile's Recent Past and the Pedagogical Discourse of History

Preces ID: 25517581
Kategorija: Svešvalodu mācību materiāli
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,24 x 0,14 x 0,1 m, 0,2 kg
Tips: Svešvalodu mācību materiāli
Izdevniecība: Equinox Publishing Ltd
Izdošanas valoda: Angļu
Autors: Teresa Oteiza
Izdošanas gads: 2023
Lapaspušu skaits: 322

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

What to Remember, What to Teach: Human Rights Violations in Chile's Recent Past and the Pedagogical Discourse of History
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes