Fashion Bags and Accessories: Creative Design and Production

Specifikācijas:
Autors: Darla-Jane Gilroy
Lapaspušu skaits: 200
Izdošanas gads: 2023
Preces ID: 20571067
5658
7590
-25%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
741 / mēn.

3 1886
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

25. maijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

25. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

25. maijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

27. maijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

27. maijā

169

Smartpost terminālī

27. maijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

27. maijā

299

Circle K stacijā

27. maijā

299

Piegādāsim uz mājām

27. maijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

28. maijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Fashion Bags and Accessories: Creative Design and Production

Fashion Bags and Accessories explores fashion bags and related accessories, such as purses, wallets, clutches, cases, gloves and belts, through various approaches to creative design, product development, technological innovation, materials development, component design (hardware) and branding. Readers will become familiar with key constructions - T base, Turned, Bucket or Baguette bags and gain grounding in both traditional craft-making techniques and contemporary digital manufacturing process. Traditional accessory materials like leather are considered alongside new and emerging sustainable materials. Key elements of fashion bags and accessories like component design, signature branding and logo design are also covered in depth. Primarily aimed at students on fashion design, product design, or specialized accessories courses, the book will also be a go-to reference for professionals wishing to move into or evolve in this product area. Accessories, in particular bags and items related to wearable technology, are a rapidly growing and innovative area of fashion design. This book covers the design of a wide range of bags - not just all the different handbag styles but key pieces such as luggage, cases, backpacks, satchels, weekenders, as well as wallets, document holders, pouches etc. The designs featured are feminine, masculine, and genderless, and all beautifully illustrated through archival photography, exclusive artwork and especially commissioned technical drawings.
Fashion bags and accessories are a constant force driving innovative design, creative branding and sales across the global fashion industry. New categories of accessories such as wearable technology cases are boosting market growth and the global fashion accessories market is predicted to increase by 6.5% in the next five years. This book will explore fashion bags and related accessories, such as purses, wallets, clutches, cases, gloves and belts, through various approaches to creative design, product development, technological innovation, materials development, component design (hardware) and branding. Readers will become familiar with key constructions – T base, Turned, Bucket or Baguette bags and gain grounding in both traditional craft-making techniques and contemporary digital manufacturing process. Traditional accessory materials like leather will be considered alongside new and emerging sustainable materials. It will also explore key elements of fashion bags and accessories like component design, signature branding and logo design. Primarily aimed at students on fashion design, product design, or specialized accessories courses, the book will also be a go-to reference for professionals wishing to move into this product area.

Kopīgā informācija par: Fashion Bags and Accessories: Creative Design and Production

Preces ID: 20571067
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,21 x 0,28 m, 0,76 kg
Tips: Dizains
Izdevniecība: Quercus Publishing
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Darla-Jane Gilroy
Lapaspušu skaits: 200
Izdošanas gads: 2023

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Fashion Bags and Accessories: Creative Design and Production
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes