Game Audio Programming 3: Principles and Practices: Principles and Practices

Specifikācijas:
Autors: Guy Somberg
Lapaspušu skaits: 258
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 20583082
15212
19054
-20%
Pārdevējs: Minced 4.6
Uz grozu
741 / mēn.

3 5072
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

6. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

6. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. jūlijā

169

Smartpost terminālī

8. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. jūlijā

299

Circle K stacijā

8. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

8. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

6. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

6. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

8. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

8. jūlijā

169

Smartpost terminālī

8. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

8. jūlijā

299

Circle K stacijā

8. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

8. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Minced 4.6
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Game Audio Programming 3: Principles and Practices: Principles and Practices

"This is Volume 3 in a sequential series of bi-annual volumes, with each volume comprised of 20-25 chapters written by game audio programmers and sound designers. Basic to advanced knowledge of programming and audio integration techniques is presented. One of the goals of this book is to raise the general level of game audio programming expertise, so it is written in a manner that is accessible to beginners, while still providing valuable content for more advanced game audio programmers. The authors of the chapters will have used all of the techniques in shipping games, so readers will learn about techniques that are actually practical, with plenty of code examples and diagrams"--
Welcome to the third volume of Game Audio Programming: Principles and Practices—the first series of its kind dedicated to the art and science of game audio programming. This volume contains 14 chapters from some of the top game audio programmers and sound designers in the industry. Topics range across game genres (ARPG, RTS, FPS, etc.), and from low-level topics such as DSP to high-level topics like using influence maps for audio.The techniques in this book are targeted at game audio programmers of all abilities, from newbies who are just getting into audio programming to seasoned veterans. All of the principles and practices in this book have been used in real shipping games, so they are all very practical and immediately applicable. There are chapters about split-screen audio, dynamic music improvisation, dynamic mixing, ambiences, DSPs, and more.This book continues the tradition of collecting modern, up-to-date knowledge and wisdom about game audio programming. So, whether you’ve been a game audio programmer for one year or ten years, or even if you’ve just been assigned the task and are trying to figure out what it’s all about, this book is for you!Key FeaturesCutting-edge advanced game audio programming concepts, with examples from real game audio engines Includes both high-level and low-level topicsPractical code examples, math, and diagrams that you can apply directly to your game audio engine.Guy Somberg has been programming audio engines for his entire career. From humble beginnings writing a low-level audio mixer for slot machines, he quickly transitioned to writing game audio engines for all manner of games. He has written audio engines that shipped AAA games like Hellgate: London, Bioshock 2, The Sims 4, and Torchlight 3, as well as smaller titles like Minion Master, Tales from the Borderlands, and Game of Thrones. Guy has also given several talks at the Game Developer Conference, the Audio Developer Conference, and CppCon. When he’s not programming or writing game audio programming books, he can be found at home reading, playing video games, and playing the flute.

Kopīgā informācija par: Game Audio Programming 3: Principles and Practices: Principles and Practices

Preces ID: 20583082
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,48 kg
Tips: Kino, teātris
Izdevniecība: Taylor & Francis Ltd
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Guy Somberg
Lapaspušu skaits: 258
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Game Audio Programming 3: Principles and Practices: Principles and Practices
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes