Teleskops Mirai optics Andromeda

790 / mēn.

3 7034
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

Latvijas Pasts nodaļā

129

Piegādāsim uz mājām

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

Latvijas Pasts nodaļā

129

Piegādāsim uz mājām

699

Pārdevējs: Infloo 4.9
  • 100% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Mirai optics Andromeda

.

Mirai optics Andromeda

astronomiskais spoguļteleskops f750150

ar paralaktīvo stiprinājumu eq3

un ar viedtālruņa adapteri

atklājiet vēl vairāk

Mirai optics Andromeda ir uzlabots spoguļteleskops (pazīstams arī kā Ņūtona). Atšķirībā no refraktoru teleskopiem, kas darbojas kā milzīgi teleskopi, šī tipa teleskopi ļauj vērot debesis. atspoguļojas spogulī teleskopa apakšā. Šis risinājums ļauj klasiski vērot zvaigznes, bet pilnībā parāda savu potenciālu, kad vēlaties apbrīnot zvaigznāju. Tā sauktie debess elementi . ja jums ir garlaicīgi ar planētām vai Mēness krāteriem un vēlaties tos aplūkot tuvplānā. miglāju vai veselas galaktikas, Andromeda būtu jūsu pirmā izvēle. augstvērtīgie materiāli un pārsteidzošā optiskā veiktspēja jūsu kosmosa izpēti aizvedīs ārpus ierastajiem rāmjiem un tur, kur tā sākas. īsta astronomija!!!

obrazek produktu

Stabila uzstādīšana un precīza navigācija

Teleskopa stabilitāti garantē pilna izmēra regulējams statīvs un profesionāli paralaktiskais stiprinājums eq-3 ar pretsvaru (tā sauktais vācu montāža). Tas ir veltīts vairāk pieredzējušiem astronomijas entuziastiem kas, pateicoties smalko kustību pogām, varēs viegli pārvietoties pa visu teleskopu no liela precizitāte un bez nevēlamām konstrukcijas vibrācijām. Perfekti izlīdzinātais teleskops ļauj sekot līdzi zvaigznēm un citiem debess ķermeņiem, kad tie pārvietojas pa debesīm - tas nav iespējams vienkāršākos modeļos.

Uzlabota optika neaizmirstamiem novērojumiem

Andromeda ir profesionāls spoguļteleskops ar caurules garumu 750 mm un galvenā spoguļa diametrs līdz 150 mm. . Papildus piemēro šeit augstas kvalitātes plossa brilles kas nodrošina lielu un skaidru redzes lauku ar labu asumu. ir arī pilnīgi ahromatisks . Šādi parametri padara Andromedu ideāli piemērotu tiem astronomijas entuziastiem, kuri vēlas pārsniegt iepriekšējos novērojumus ar teleskopiem un refraktoru teleskopiem un pievērsties lielākiem objektiem, piemēram. zvaigznāju zvaigznāji, veselas galaktikas vai miglāji. Andromēdas novērojumiem pieejamais plašais redzes lauks ir ideāli piemērots arī visu trīsdimensiju objektu apskatei, piem. Mēness krāteri, Saturna gredzeni vai mēness uz lielāko planētu fona.

Palielinājuma diapazons

Tālskatā ir iegūtas šādas vērtības, izmantojot 2 dažādus okulārus un palielinošo barlow lēcu:

25 mm plosseļa okulārs - maza jauda, bet plašs redzes lauks - ieteicams novērojumu sākšanai un objektu izsekošanai

750 mm / 25 mm = palielinājums 30x

6,5 mm plosseļa okulārs - ļoti jaudīgs, bet ar šaurāku redzes lauku un mazāku gaismas savākšanas spēju.

750 mm / 6,5 mm = palielinājums 115x

Maksimālu pietuvinājumu panāk, vispirms leņķa adapterī ievietojot barlow lēcu un pēc tam uz tās uzliekot īpaši lielas jaudas 6,5 mm okulāru.

750 mm x 2 / 6,5 mm = palielinājums 230x

Ko jūs novērojat?

Atšķirībā no refraktoru teleskopiem, ar reflektoru teleskopiem varat plašākus un progresīvākus novērojumus. . varbūt tiem nav tik liela palielinājuma kā visjaudīgākajiem refraktoriem, bet tie ir par kaut ko citu, pirmkārt, par plašāku novērojumu diapazonu un... tā saukto dziļo debesu elementu iemūžināšana. piemēram, visu zvaigžņu zvaigznāji, galaktikas un miglāji. Tāpēc tas būs ideāli piemērots visu trīsdimensiju objektu novērošanai gan mūsu Saules sistēmā, gan tālu aiz tās robežām.

Ir profesionāla ierīce, pateicoties tam, ka tiek izmantoti paralaktiskais stiprinājums eq-iii garantē jums augstas kvalitātes novērojumus, kā arī ļoti precīza navigācija andromeda ir ierīce, kas apmierinās pat visprasīgāko astronomijas fanu gaumi.

Noderīgi rīki

Mūsu teleskops ir aprīkots ar visu nepieciešamo, lai pilnībā novērtētu teleskopa funkcijas. Tāpēc papildus pašam tubusam, 2 okulāru komplektam un barlow lēcai jūs saņemsiet arī filtri: saules un Mēness (neaizstājams saules aptumsuma vai pilnmēness novērošanai), kā arī parocīgs un funkcionāls tālruņa adapteris iemūžināt savus labākos novērojumus un kopīgot tos ar tuviniekiem.

Tehniskās specifikācijas

izmēri:

Statīva augstums: 56 - 101 cm

caurules garums: 64,5 cm.

objektīva platums: 18,5 cm

materiāls: alumīnija sakausējums, plastmasa

krāsa: melna, grafīta

optiskā sistēma: spoguļu sistēma

fokusa attālums: 750 mm

lielā spoguļa diametrs: 150 mm.

instrumenta palielinājums: 230x

okulārs: plossl 25 mm | plossl 6,5 mm

okulāra diametrs: 1,25"

reizinātājs: 2x

Komplekta saturs:

• mirai optics andromeda spoguļteleskops
  • paralaktiskais stiprinājums eq3
  • plosseļa okulārs 25 mm
  • plosseļa okulārs 6,5 mm
  • 2x barlow objektīvs
  • saules filtrs
  • Mēness filtrs
  • viedtālruņa adapteris

Drošības informācija

1. nekad neskatīties tieši uz sauli vai pret to ar neapbruņotu aci vai izmantojot teleskopu. skatīšanās uz sauli var izraisīt redzes bojājumus vai pat neatgriezenisku, neatgriezenisku redzes zudumu!!!!
  2. nigdy neatstājiet bērnus bez pieaugušo uzraudzības, kuri ir iepazinušies ar šiem drošības noteikumiem, ja novērojat objektus caur teleskopu dienas laikā, kamēr saule ir redzama pie apvāršņa. atstājot bērnus bez uzraudzības, var tikt neievēroti drošības pasākumi, kas var izraisīt bojājumus vai pat neatgriezenisku un neatgriezenisku redzes zudumu!!!!
  3. nigdy neatstājiet neaizsargātu teleskopu bez uzraudzības dienas laikā, kamēr saule nav paslēpusies aiz horizonta. Teleskopa objektīvs ir pietiekami spēcīgs, lai fokusētu pietiekami daudz saules gaismas, lai izraisītu ugunsgrēku, aizdedzinātu apģērbu, segas vai apdedzinātu ādu.
  4. saules filtru izmanto, lai novērotu sauli aptumsuma laikā vai vēlu vakarā, kad saule jau paslēpjas aiz horizonta. Saules filtrs nav pietiekama aizsardzība, lai saulainā dienā droši skatītos tieši uz sauli.
  5. Mēness filtrs ir tā sauktais kontrasta filtrs, kas atvieglo Mēness novērošanu un tiek izmantots arī pilnmēness novērošanai. pilnmēness, lai gan izstaro atstarotu gaismu, koncentrē tik daudz gaismas, ka ārkārtējos gadījumos tas var izraisīt redzes bojājumus.

Kas jums jāzina

1. lai pareizi darbotos, jūsu paralakses teleskopam jābūt pareizi uzstādītam, sabalansētam un kalibrētam. Informāciju par to, kā to izdarīt, atradīsiet tam pievienotajās instrukcijās. nepareiza montāža un instrukcijā sniegto norādījumu neievērošana var apgrūtināt vai pat padarīt neiespējamu novērošanu.
  2. zvaigžņu vērošanu pilsētās apdraud tā sauktais "gaismas piesārņojums". pat visjaudīgākajam teleskopam var būt grūti saskatīt zvaigznes debesīs, ja tam jāšķērso pilsētas radītais gaismas spožums. tāpēc, lai panāktu maksimālu efektu, novērojumus veiciet prom no apdzīvotām vietām, tumšās bezmākoņainās naktīs, kad zvaigznes ir redzamas pat ar neapbruņotu aci.
  3. Lai gan mēnesim nav savas gaismas, bet tas tikai atstaro gaismu, pilnmēness atstaro tik daudz gaismas, ka tā var jūs pat apžilbināt. Tāpēc, ja vēlaties novērot pilnmēnesi, ir svarīgi izmantot komplektā iekļauto mēness filtru.
  4. komplektā iekļautais saules filtrs ir paredzēts neparastas parādības - saules aptumsuma - novērošanai. atcerieties, ka skatīties tieši uz sauli, pat ar ievietotu filtru, var būt bīstami un nav ieteicams. ja vēlaties vērot sauli, izvēlieties brīdi, kad tā jau ir norietējusi, un ievērojiet drošības noteikumus, izmantojiet saules filtru un ievērojiet piesardzību un piesardzību.

Kopīgā informācija par: Mirai optics Andromeda

Preces ID: 26613381
Kategorija: Teleskopi un mikroskopi
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,5 x 0,5 x 0,2 m, 2 kg
Preču zīme: Nav norādīts
Tips: Teleskops
Skats: Nav norādīts, teleskops
Fokusa attālums: 750 mm
Optiskais palielinājums: 100x
Visas šī zīmola preces: Visas Nav norādīts preces

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Mirai optics Andromeda
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu