Influence, New and Expanded UK: The Psychology of Persuasion

Specifikācijas:
Autors: Robert B Cialdini
Lapaspušu skaits: 592
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 18867117
2221
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
4150
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

14. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

14. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

14. jūnijā

169

Smartpost terminālī

14. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. jūnijā

299

Circle K stacijā

14. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

14. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

17. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

14. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

14. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

14. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

14. jūnijā

169

Smartpost terminālī

14. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

14. jūnijā

299

Circle K stacijā

14. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

14. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

17. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Minced
4150 5780
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 99% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Influence, New and Expanded UK: The Psychology of Persuasion

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion&;a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold&;now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications.

In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini&;New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion&;explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you don&;t have to be a scientist to learn how to use this science.

You&;ll learn Cialdini&;s Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader&;and just as importantly, you&;ll learn how to defend yourself against unethical influence attempts. You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.

Cialdini&;s Principles of Persuasion:


Reciprocation

Commitment and Consistency

Social Proof 

Liking 

Authority

Scarcity

Unity, the newest principle for this edition


Understanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdini&;s 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific research&;including a three-year field study on what leads people to change&;Influence is a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.

Kopīgā informācija par: Influence, New and Expanded UK: The Psychology of Persuasion

Preces ID: 18867117
Kategorija: Pašpalīdzības grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: HarperCollins Publishers Inc
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Emocionālā intelekta attīstība
Grāmatas fragments:
Autors: Robert B Cialdini
Lapaspušu skaits: 592
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Influence, New and Expanded UK: The Psychology of Persuasion
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Minced 4.5
(147 pircēja vērtējums)
-28%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

5. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4150 5780