Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

Specifikācijas:
Autors: Nav norādīts
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: Nav norādīts
Preces ID: 16594017
4728
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (3):
8199
-
10641
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. septembrī

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

17. septembrī

000

Latvijas Pasts nodaļā

16. septembrī

129

Latvijas Pasts pakomātā

16. septembrī

169

Smartpost terminālī

16. septembrī

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

16. septembrī

299

Piegādāsim uz mājām

16. septembrī

399

Saņemiet Omniva pakomātā

17. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

14. septembrī

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

14. septembrī

000

Latvijas Pasts nodaļā

16. septembrī

129

Latvijas Pasts pakomātā

16. septembrī

169

Smartpost terminālī

16. septembrī

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

16. septembrī

299

Piegādāsim uz mājām

16. septembrī

499

Saņemiet Omniva pakomātā

17. septembrī

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
8199
Modamo
9369
Pro Baltic
10641 13833
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

From theme parks and museums to zoos and aquariums, attractions draw millions of visitors each year. Regardless of type, they all share one common denominator - they are intended to provide visitors with memorable experiences. This book offers information about how to promote and market tourism attractions for maximum results. It looks at different approaches, strategies, tools, and techniques marketers can use when promoting their organizations to the public. Topics include advertising and marketing; media relations; social media marketing; sales promotion and merchandising; special events; guest relations and customer service; employee relations; crisis communications; and social responsibility and sustainability. In addition, it includes a variety of examples from attractions that have implemented successful promotion and marketing activities. Whether in the form of a news story, television commercial, brochure, website, Facebook posting, or special event, promotion and marketing have the potential to show customers the possibilities that await them. This book addresses the many different ways to reach this potential. It explains how to make the most of promotion and marketing to bring people into an attraction and keep them coming back for more. Attracting Attention offers valuable information for practitioners and for students enrolled in tourism, hospitality management, marketing, and communications programs. It is a handy resource for those working for attractions and tourism-related organizations.

Kopīgā informācija par: Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

Preces ID: 16594017
Kategorija: Enciklopēdijas, uzziņu literatūra
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,01 x 0,18 x 0,25 m, 0,4 kg
Izdevniecība: Peter Lang Publishing Inc
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Enciklopēdijas
Grāmatas fragments:
Autors: Nav norādīts
Lapaspušu skaits: Nav norādīts
Izdošanas gads: Nav norādīts

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (3)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(1571 pircēju vērtējumi)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

13. septembrī

000
Iespējamie piegādes veidi
8199
Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. septembrī

000
Iespējamie piegādes veidi
9369
Pārdevējs: Pro Baltic 4.5
(560 pircēja vērtējums)
-23%

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

31. augustā

000
Iespējamie piegādes veidi
10641 13833