Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums Second Edition

Specifikācijas:
Autors: Lorri Mon, Christie Koontz
Lapaspušu skaits: 322
Izdošanas gads: 2020
Preces ID: 16589946
9199
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
10525
Uz grozu
693 / mēn.

3 3067
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

1. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

1. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūnijā

169

Smartpost terminālī

3. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūnijā

299

Circle K stacijā

3. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

1. jūnijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

1. jūnijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

3. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

3. jūnijā

169

Smartpost terminālī

3. jūnijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

3. jūnijā

299

Circle K stacijā

3. jūnijā

299

Piegādāsim uz mājām

3. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūnijā

199

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
10525
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums Second Edition

Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums, Second Edition is a much-needed guide to marketing for libraries, archives, and museum professionals in the social media age. This book serves as both an introductory textbook and as a guide for working professionals interested in developing well-planned evidence-based marketing campaigns. Chapters cover coordinating efforts with the organization's mission, goals, and objectives, how to do a SWOT analysis and environmental scanning, the use of existing data as well as issues in collecting additional data, how to identify and involve stakeholders, a 4-step marketing model, considerations of price, placement, product, and promotion, market research, understanding customer groups and market segmentation, marketing mix strategy and evaluation, promotional activities, channel selection, social media marketing activities, content marketing, social media policies, guidelines, crisis communication, and evidence-based assessment. Discussion of social media and examples of social media marketing activities are included throughout the book, as well as case study examples of marketing and social media campaigns in libraries, archives and museums. This second edition further includes a new final chapter offering step-by-step guidance for brand-new social media managers on how to get started from their first day on the job with social media marketing, management, assessment, strategic planning, and content calendar planning activities, in addition to working with colleagues and managers to integrate social media into work activities across the organization. For educators, this text includes elements which can be developed into classroom or workshop assignments which include pull quotes highlighting important concepts in each chapter, key terms, discussion questions, illustrative case study examples from archives, libraries and museums, and an annotated bibliography for further reading.

Kopīgā informācija par: Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums Second Edition

Preces ID: 16589946
Kategorija: Enciklopēdijas, uzziņu literatūra
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Izdevniecība: Rowman Littlefield
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: Lorri Mon, Christie Koontz
Lapaspušu skaits: 322
Izdošanas gads: 2020

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Marketing and Social Media: A Guide for Libraries, Archives, and Museums Second Edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.3
(2 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

1. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
10525