Rethinking Competitive Advantage : New Rules for the Digital Age

Specifikācijas:
Autors: Ram Charan
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 11426595
1000
1790
-44%
Pārdevējs: Globuss 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
3024

Palika mazāk kā 5 gab.

Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

Piektdien, 28. jūnijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

Pirmdien, 1. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

Piektdien, 28. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

Piektdien, 28. jūnijā

169

Smartpost terminālī

Piektdien, 28. jūnijā

229

Piegādāsim uz mājām

Piektdien, 28. jūnijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

Pirmdien, 1. jūlijā

225

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. jūlijā

299

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

Pirmdien, 1. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

Pirmdien, 1. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

Piektdien, 28. jūnijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

Piektdien, 28. jūnijā

169

Smartpost terminālī

Piektdien, 28. jūnijā

229

Piegādāsim uz mājām

Piektdien, 28. jūnijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

Pirmdien, 1. jūlijā

225

Saņemiet DPD Pickup punktā

2. jūlijā

299

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Pārdevējs: Globuss 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Rethinking Competitive Advantage : New Rules for the Digital Age

Welcome to the age of big tech. The old rules no longer apply. How do companies build a competitive advantage in the digital age? In this lively, accessible guide, Ram Charan - million-copy-bestselling author and advisor to some of the world's top CEOs - reveals that the tech giants have radically rewritten the rules of business.

If you want to win, you need to learn to play a new game. Delving into the inner workings of the likes of Netflix, Amazon and Alibaba, Charan uncovers the six unwritten rules that make the digital giants thrive: from how they use digital platforms and create corporate 'ecosystems', to the way they approach team organisation and moneymaking. But these rules are not the preserve of Silicon Valley.

Charan shows that they can be applied to any company that wants to be competitive. And with stories of how traditional companies like Disney, Walmart, and BMW have adopted them, he offers a practical toolbox for applying them to your business, starting today. Whether you're a C-suite executive or a fledgling entrepreneur, your company can succeed in the digital age.

This book will show you how.
--------------------------------------------
Laipni lūdzam lielo tehnoloģiju laikmetā. Vecie noteikumi vairs netiek piemēroti. Kā uzņēmumi digitālajā laikmetā rada konkurences priekšrocības? Šajā dzīvespriecīgajā un pieejamā ceļvedī Rams Čerans - miljonu kopiju bestsellera autors un dažu pasaules labāko izpilddirektoru padomnieks - atklāj, ka tehnoloģiju giganti ir radikāli pārrakstījuši uzņēmējdarbības noteikumus.

Ja vēlaties uzvarēt, jums jāiemācās spēlēt jaunu spēli. Iepazīstoties no iekšpuses kā darbojas tādi uzņēmumi kā kā Netflix, Amazon un Alibaba, Šarans atklāj sešus nerakstītus noteikumus, kas liek digitālajiem gigantiem uzplaukt: sākot ar to, kā viņi izmanto digitālās platformas un rada korporatīvās “ekosistēmas”, līdz tam, kāda ir viņu pieeja komandas organizēšanai un naudas pelnīšanai. Bet šie noteikumi strādā ne tikai Silīcija ielejā.

Šarans parāda, ka tos var piemērot jebkuram uzņēmumam, kurš vēlas būt konkurētspējīgs. Ar stāstiem par to, kā tradicionālie uzņēmumi, piemēram, Disney, Walmart un BMW, tos ir pārņēmuši, viņš piedāvā praktiskus rīkus, lai šos paņēmienus piemērotu jūsu biznesam, sākot ar šodienu. Neatkarīgi no tā, vai esat augstākā līmeņa vadītājs vai jauns uzņēmējs, jūsu uzņēmums var gūt panākumus digitālajā laikmetā. Šī grāmata parādīs, kā.

Kopīgā informācija par: Rethinking Competitive Advantage : New Rules for the Digital Age

Preces ID: 11426595
Kategorija: Enciklopēdijas, uzziņu literatūra
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Cornerstone
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Informācijas tehnoloģijas
Grāmatas fragments:
Autors: Ram Charan
Lapaspušu skaits: 224
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Rethinking Competitive Advantage : New Rules for the Digital Age
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
(262 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

16. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
3024