Izvēlne

Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi interneta veikalā www.220.lv

VERSIJA 12.08.2024

1. Jēdzieni

1.1. Pārdevējs – Preču pasūtījumā norādītā fiziskā vai juridiskā persona, kas norādīta Preču pasūtījumā, un kuras preces tiek pārdotas vietnē www.220.lv saskaņā ar šiem Noteikumiem un kura ir atbildīga par Pircēja veiktā pasūtījuma izpildi. Preču pasūtījumā tiek norādīti Pārdevēja, ar kuru tiek noslēgts attiecīgās preces pirkuma līgums saskaņā ar šiem Noteikumiem, rekvizīti.

1.2. “www.220.lv” – vietne, kuras adrese ir www.220.lv, kurā tiek pārdotas Pārdevēju preces un kuru administrē privāta juridiska persona SIA “Pigu Latvia”, reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, reģistrācijas numurs 43603025092, PVN maksātāja reģistrācijas numurs LV43603025092, juridiskā adrese Krasta iela 52, Rīga, LV-1003, Latvija, korespondences adrese Krasta iela 52, Rīga, LV-1003, Latvija. Šajos Noteikumos 220.lv jāsaprot arī kā Pārdevējs attiecībā uz precēm, kuras tas pārdod.

1.3. Pircējs – 1) rīcībspējīga fiziska persona, t. i., persona, kura ir pilngadīga un kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas spriedumu; 2) nepilngadīga persona vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem, kam ir vecāku vai aizbildņu piekrišana, izņemot gadījumus, kad personai  piešķirta pilngadība pirms termiņa vai persona ir uzskatāma par pilngadīgu; 3) juridiska persona.

1.4. Puses – Pircējs un Pārdevējs abi kopā.

1.5. Personas dati – jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjektu); identificēta vai identificējama fiziska persona ir persona, kuru tieši vai netieši var identificēt vispirms pēc tādiem identifikatoriem kā vārds un uzvārds, personas kods, atrašanās vietas dati un interneta identifikators vai pēc vienas vai vairākām attiecīgās personas fiziskās, fizioloģiskās, ģenētiskās, psihiskās, ekonomiskās, kultūras vai sociālās identitātes pazīmēm.

1.6. Noteikumi – šie „Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi interneta veikalā www.220.lv”, kas attiecas uz katru Pircēja veikto pirkumu www.220.lv un katru pirkuma Līgumu starp Pircēju un Pārdevēju.

1.7. Konts – uz www.220.lv lietošanas Noteikumu pamata veiktas Pircēja reģistrācijas rezultāts vietnē www.220.lv, kā rezultātā tiek izveidots personīgs Pircēja konts (account), kurā tiek saglabāti viņa personas dati un pasūtījumu vēsture.

1.8. Privātuma politika – 220.lv apstiprināts dokuments, kurā ietverti pamatnoteikumi Personas datu vākšanai, glabāšanai, apstrādei un glabāšanai, izmantojot www.220.lv. 220.lv Privātuma politika neattiecas uz Personas datu apstrādi, ja šos datus apstrādā Pārdevējs. Personas datu apstrāde, kuru veic Pārdevējs, notiek saskaņā ar Pārdevēja noteikto kārtību. Pirms preču iegādes un šī līguma noslēgšanas ar Pārdevēju Pircējam ir rūpīgi jāiepazīstas ar Pārdevēja personas datu apstrādes politiku.

1.9. Veikali – SIA "Pigu Latvia" piederošie veikali, kas atrodas Krasta ielā 52, Rīgā, LV-1003,  kā arī citās vietās, kas norādītas vietnē www.220.lv

1.10. Līgums – starp Pircēju un Pārdevēju noslēgts attiecīgo Preču pirkuma līgums, kas tiek uzskatīts par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t. i., pasūtījuma veikšanas brīža. Ikviena starp Pircēju un Pārdevēju noslēgta Līguma noteikumi tiek uzskatīti par identiskiem šo Noteikumu nosacījumiem, kas bija spēkā pasūtījuma izpildīšanas brīdī, un puses vienmēr izpilda šādus Līgumus saskaņā ar pasūtījuma izpildīšanas brīdī spēkā esošajiem Noteikumiem.

1.11. Pasūtījums – Preču pasūtījums, kurā tiek norādītas Preces, kuras Pircējs vēlas iegādāties no Pārdevēja, un kuras norādītas tajā pašā pasūtījumā.

2. Vispārīgie noteikumi

2.1. Pircējs apstiprina Noteikumus, kad ir ar tiem iepazinies, un atzīmē ķeksīti pie teikuma „Iepazinos ar preču pirkšanas-pārdošanas noteikumiem www.220.lv un tiem piekrītu.” Šādā veidā apstiprināti Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus ar preču pirkšanu un pārdošanu www.220.lv saistītos noteikumus.

2.2. Pircējs, izveidojot kontu www.220.lv, apstiprina Noteikumus pirmās reģistrācijas laikā. Pēc tam, kad Pircējs ir apstiprinājis Noteikumus pirmās reģistrācijas (konta izveidošanas) laikā, Noteikumi tiks piemēroti visiem www.220.lv veiktajiem pirkumiem un visiem pirkuma Līgumiem, kas noslēgti ar Pārdevēju pirms atjauninātu Noteikumu publicēšanas www.220.lv. Pēc Noteikumu atjaunināšanas, tos piemēro sākot no to publicēšanas www.220.lv brīža, par ko Pircējs uzzina šo Noteikumi 2.4.punkta noteiktajā kārtībā.

2.3. Pirkt preces www.220.lv ir tiesības tikai tiem Pircējiem, kuri aprakstīti Noteikumu 1.3. punktā. Pircējs, kurš apstiprina Noteikumus un to, ka iepazinies ar Privātuma politiku (Noteikumu 2.5. punkts) un www.220.lv lietošanas Noteikumiem, apstiprina, ka viņam ir tiesības iegādāties preces www.220.lv.

2.4. Tirgus apstākļu izmaiņu gadījumā vai ja pastāv Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētie apstākļi, 220.lv ir tiesības grozīt, labot vai papildināt Noteikumus. Pircēji par to tiks informēti, piesakoties kontā vai www.220.lv, vai formējot preču grozu, tomēr visos gadījumos pēc Noteikumu atjaunināšanas Pircējs pasūtījumu var iesniegt tikai tad, ja viņš ir iepazinies un apstiprinājis Noteikumus jaunajā redakcijā.

2.5. Pircējam ir pienākums iepazīties ar www.220.lv apstiprināto un publicēto Privātuma politiku. Pircēja personas dati tiks nodoti arī Pārdevējam, no kura Pircējs pērk Preces, un Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar pasūtījumā norādīto Pārdevēja noteikto kārtību, kā arī saskaņā ar 220.lv un Pārdevēja līgumiskajām drošības saistībām attiecībā uz personas datu drošību.

2.6. Ja Pārdevējam ir paredzētas tiesības vai pienākums nosūtīt Pircējam informāciju vai dokumentus pa e-pastu, visos gadījumos Pircējs pats ir atbildīgs par derīgas e-pasta adreses paziņošanu Pārdevējam.

3. Preču pasūtīšana, pirkuma līguma tiesisko attiecību nodibināšanas brīdis

3.1. Pircējs var pasūtīt preces www.220.lv vienā no šiem veidiem:

3.1.1. tiešsaistē reģistrējoties www.220.lv (ievadot savu reģistrācijas vārdu un paroli);

3.1.2. nereģistrējoties tiešsaistē www.220.lv;

3.1.3. pa tālruni;

3.1.4. veikalos.

3.2. Pasūtot preces vienā no Noteikumu 3.1.1.–3.1.2. punktā norādītajiem veidiem, Pircējam www.220.lv sistēmas attiecīgajos informācijas laukos jānorāda savi pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamie Personas dati, kurus www.220.lv apstrādā Privātuma politikas noteiktajā kārtībā.

3.3. Pa tālruni vai Veikalos veiktie preču pasūtījumi tiek izpildīti Noteikumos noteiktajā kārtībā, un tiem tiek piemēroti Privātuma politikas noteikumi. Veicot pasūtījumu, Pircējs piekrīt Noteikumiem un to piemērošanai.

3.4. Kad Pircējs ir izvēlējies preci vai pakalpojumu, izveidojis preču grozu un izpildījis visas pasūtījuma darbības, no kurām pēdējā ir maksājuma veida izvēle un apstiprināšana, tiek uzskatīts, ka starp Pārdevēju un Pircēju ir nodibinātas pirkuma tiesiskās attiecības un ir noslēgts pirkuma līgums. Pircējs tiek informēts par pasūtījuma apstiprināšanu, nosūtot paziņojumu uz Pircēja norādīto e-pastu. Pārdevējs nosūta Pircējam saiti uz spēkā esošajiem Noteikumiem un pasūtījuma apstiprinājumu uz Pircēja norādīto uz e-pasta adresi.

3.5. Pircēja pasūtītās preces instrukcija latviešu valodā tiek piegādāta ne vēlāk kā preces piegādes brīdī uz Pircēja norādīto uz e-pasta adresi. Visa būtiskā informācija par preci un tās īpašībām ir dota preces aprakstā www.220.lv. Iegādājoties preces fiziskajos 220.lv veikalos, preces lietošanas instrukcija tās nepieciešamības gadījumā, ņemot vērā preces raksturu, tiek nodrošināta kopā ar preci.

3.6. Katrs Pircēja pasūtījums tiek saglabāts www.220.lv un Pārdevēja datubāzē to Privātuma politikas noteiktajā kārtībā.

4. Pircēja tiesības

4.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pasūtīt pakalpojumus www.220.lv šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

4.2. Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

4.3. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

4.4. Pircējam ir tiesības iegādātās preces apmainīt vai atdot atpakaļ šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

4.5. Pircējam ir citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, Privātuma politikā, www.220.lv izmantošanas noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos.

5. Pircēja saistības

5.1. Pircējam, izmantojot www.220.lv, jāpilda savas saistības, jāievēro šie Noteikumi, Privātuma politika, www.220.lv izmantošanas noteikumi, citi noteikumi, kuri skaidri norādīti www.220.lv, un Pircējs nedrīkst pārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.

5.2. Pircējam ir jāmaksā par pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem un tie jāpieņem šo Noteikumu noteiktajā kārtībā. Ja Pircējs izvēlas preces saņemt Veikalā, Pircējam tās izvēlētajā Veikalā jāizņem Noteikumos noteiktajā termiņā.

6. Pārdevēja tiesības

6.1. Pārdevējam un 220.lv ir tiesības bez iepriekšēja Pircēja brīdinājuma atcelt Pircēja pasūtījumu, ja Pircējs izvēlas Noteikumu 8.2.1. vai 8.2.2. punktā minēto maksājuma veidu un 3 (trīs) darba dienu laikā nesamaksā par precēm.

6.2. Ja Pircējs izvēlas Noteikumu 8.2.3. punktā minēto maksājuma veidu un ja Pārdevējam rodas neskaidrības sakarā ar pasūtījuma informāciju, Pārdevējam ir tiesības  sazināties ar Pircēju ar 220.lv starpniecību, izmantojot pasūtījumā norādītos rekvizītus. Preču piegādes termiņš šajā gadījumā sākas no dienas, kad Pārdevējs ir sazinājies ar Pircēju. Pārdevējam ir tiesības anulēt pasūtījumu, iepriekš nebrīdinot Pircēju, i) ja Pārdevējam neizdodas sazināties ar Pircēju 2 (divu) darba dienu laikā pēc pasūtījuma iesniegšanas vai ii) ja Pircējs nesniedz Pārdevējam pieprasīto informāciju Pārdevēja norādītajā termiņā, vai iii) ja Pircējs nedod Pārdevējam piekrišanu viņa personas datu pārbaudei.

6.3. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem un bez atsevišķas Pircēja piekrišanas Pircēja izvēlētās preces (grozā esošās konkrētā pārdevēja preces) sadalīt atsevišķos pasūtījumos, ja vien Pircējs pirms pasūtījuma apstiprināšanas neizvēlas visas grozā esošās preces iegādāties vienā pasūtījumā. Šādas sadalīšanas gadījumā papildu pakalpojumu (piemēram, preču piegāde, uznešana u. c.) izmaksas konkrētajam pasūtījumam attiecīgi tiks sadalītas atsevišķiem pasūtījumam un aprēķinātas katram pasūtījumam atsevišķi, tāpēc tās var atšķirties no preces aprakstā norādītās pakalpojuma cenas. Pārdevējam ir citas tiesības, kuras noteiktas šajos Noteikumos, Privātuma politikā, citos 220.lv dokumentos un Latvijas Republikas tiesību aktos.

7. Pārdevēja saistības

7.1. Pārdevējs apņemas Pircēja pasūtījumus izpildīt šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un sazināties ar Pircēju, izmantojot www.220.lv vietni (ja pasūtījums tika veikts 3.1.1.punktā noteiktajā kārtībā) vai izmantojot Pircēja norādīto kontaktinformāciju (ja pasūtījums veikts kādā no 3.1.2.-3.1.4.punktos norādītajiem veidiem).

7.2. Pārdevējs apņemas skaidri un saprotami www.220.lv sistēmā Pircējam sniegt informāciju, kas noteikta Latvijas Republikas normatīvajos aktos.

7.3. Pārdevējs un 220.lv apņemas ievērot Pircēja privātumu, Pircēja Personas datus apstrādāt tikai Noteikumu, Privātuma politikas, www.220.lv lietošanas noteikumu un Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu noteiktajā kārtībā.

7.4. 220.lv apņemas pirms pasūtījuma veikšanas informēt Pircēju par www.220.lv funkciju, kas ir nozīmīgas pasūtījuma izpildei, apturēšanu vai pārtraukšanu. Informācijas sniegšana www.220.lv Kontā vai e-komercijas vietnē www.220.lv tiek uzskatīta par pienācīgu informēšanu. Kad Pārdevējs jau ir pieņēmis izpildīšanai Pircēja pasūtījumu, par šī pasūtījuma izpildīšanai nozīmīgu www.220.lv funkciju apturēšanu vai izbeigšanu Pircējs tiek informēts, izmantojot vienu no Pircēja norādītajiem saziņas veidiem (zvanot pa tālruni, sūtot īsziņu SMS vai e-pastu).

7.5. Saskaņā ar Noteikumu nosacījumiem Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās Preces un pieņemt Pircēja atpakaļ nosūtītās preces.

7.6. Izņēmuma gadījumos, pastāvot objektīvi pamatotiem apstākļiem, kurus Pārdevējs nevarēja iepriekš paredzēt un kontrolēt, preču piegāde var aizkavēties vai kļūt neiespējama. Minētajā gadījumā 220.lv apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju sakarā par viņa pasūtījuma turpmākās īstenošanas iespējām. 220.lv var piedāvāt Pircējam līdzīgu vai analoģisku preci, kuru pārdod cits Pārdevējs, par to informējot vienā no Pircēja norādītajiem saziņas veidiem (zvanot pa tālruni, sūtot īsziņu SMS vai e-pastu). Ja Pircējs nepiekrīt, ka konkrētā Pārdevēja prece tiek aizstāta ar līdzīgu vai analoģisku cita Pārdevēja preci, Pārdevējs, kurš nespēj piegādāt Pircēja izvēlētās preces, apņemas nekavējoties atmaksāt Pircējam naudu ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ja ir veikta priekšapmaksa, un visos gadījumos anulēt pasūtījumu.

7.7. Ja 3 (trīs) darba dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas Pircējs, izmantojot vienu no e-komercijas vietnē www.220.lv norādītajiem kontaktiem, apstiprina, ka piekrīt preces aizstāšanai ar cita Pārdevēja pārdodamu preci, sākotnējais Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam naudu par preci, kuru sākotnējais Pārdevējs nevar piegādāt, un kompensēt cenu starpību.

7.8. Ja Pārdevējs nepiekrīt Pircēja prasībām, tad Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Pircēja pieprasījuma dienas, izņemot gadījumus, kad Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību akti nosaka citādi, jāsniedz Pircējam izsmeļoša un pamatota rakstiska atbilde.

7.9. Pārdevējs apņemas izpildīt pārējos pienākumus, kurus tam uzliek Noteikumi un Latvijas Republikas tiesību akti.

8. Preču cenas, apmaksas kārtība un termiņi

8.1. Preču cenas www.220.lv norādītas eiro, ieskaitot šajā laikā spēkā esošo PVN apmēru un citus piemērojamos nodokļus, ja tādi ir.

8.2. Par pasūtītajām precēm Pircējs var norēķināties vienā no šiem veidiem (izvēle var būt ierobežota, tāpēc attiecīgajam pasūtījumam piemērojamais galīgais maksājuma veidu saraksts tiek norādīts pie attiecīgā pasūtījuma):

8.2.1. izmantojot internetbanku;

8.2.2. ar bankas pārskaitījumu;

8.2.3. skaidrā naudā vai ar bankas karti preču piegādes/saņemšanas laikā;

8.2.4. izmantojot līzinga uzņēmumu piedāvāto patērētāja kreditēšanas līgumu noslēgšanas pakalpojumu;

8.2.5. citos vietnē www.220.lv norādītajos veidos.

8.3. Kad Pārdevējs saņem samaksu par precēm vai saņem apstiprinājumu par pirkuma finansējumu (ja šāds apmaksas veids tiek izmantots un Pircējs ir izvēlējies Noteikumu 8.2.4.–8.2.5. punktā minēto maksājuma veidu), preču pasūtījums tiek apstiprināts.

8.4. Piekrītot Noteikumiem, Pircējs piekrīt, ka preču pirkuma dokumenti – PVN rēķini, kuri vienlaikus ir arī preču garantijas taloni, viņam var tikt izsniegti fiziski kopā ar precēm vai elektroniski uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēja reģistrācijas veidlapā, tūlīt pēc pasūtījuma izpildīšanas. PVN rēķinos tiek norādīti Pārdevēja rekvizīti, izvēlētās preces, to daudzums, piešķirtās atlaides, preču galīgā cena, ieskaitot visus nodokļus, un visi citi dati, kurus nosaka grāmatvedību regulējošie tiesību akti.

8.5. Pircēja iegādāto Preču PVN rēķinus var arī ievietot Pircēja kontā www.220.lv sadaļā „Mans 220.lv”. Pēc Pircēja pasūtījuma veikšanas sadaļā „Mans 220.lv” Pircējs varēs redzēt un izdrukāt pasūtījuma lapu – priekšapmaksas rēķinu.

8.6. Pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu, preču cena var mainīties tikai izņēmuma gadījumos, objektīvi būtisku un no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ. Ja cenu izmaiņu iemesli ir pamatoti un šādā gadījumā Pircējs nepiekrīt iegādāties preci par jauno cenu, Pircējs var atcelt pasūtījumu, 2 (divu) darba dienu laikā par to informējot Pārdevēju, izmantojot e-komercijas vietnē www.220.lv norādīto kontaktinformāciju. Pēc pasūtījuma anulēšanas šajā punktā noteiktajā kārtībā Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam visas summas, kuras viņš samaksājis par anulēto pasūtījumu. Cenu izmaiņu iemeslu pamatotība tiek izvērtēta katrā konkrētajā gadījumā.

8.7. Ja Pircējs ieliek grozā vairāku dažādu Pārdevēju preces, Pircēja preču grozu var sadalīt un preču iegādei katra Pārdevēja preces tiek formētas atsevišķos pasūtījumos, t.i. Pircējs noslēdz atsevišķu Līgumu ar katru no Pārdevējiem. Šādas sadalīšanas gadījumā konkrētajam pasūtījumam papildu pakalpojumu (piemēram, preču piegāde, uznešana u. c.) izmaksas proporcionāli tiks sadalītas pa atsevišķajiem pasūtījumam. Tādējādi katra individuālā pasūtījuma izpilde un pasūtījumā iekļautie papildpakalpojumi attiecīgi tiek sadalīti atsevišķos pasūtījumos, tāpēc cena var atšķirties no konkrētās preces aprakstā norādītās pakalpojuma cenas.

8.8. Ja pasūtījuma summa ir mazāka par noteikto summu, www.220.lv ir tiesības piemērot papildu administratīvo maksu. Maksas summa un minimālā groza summa tiek norādīta, veicot pasūtījumu.

9. Preču piegāde

9.1. Pasūtot Preces, Pircējs var izvēlēties vienu no preču piegādes veidiem, kuri norādīti konkrētās Pārdevēja pārdodamās preces aprakstā.

9.2. Ja Pircējs pasūtījuma veikšanas laikā izvēlas preču piegādi mājās:

9.2.1. Pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.

9.2.2. Pircējs apņemas pats pieņemt preces. Preču saņemšanas brīdī jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (personas apliecība, pase vai jaunā parauga vadītāja apliecība). Ja Pircējs nepieņem preces pats, kaut arī preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pārdevējam ir tiesības nodot preces citai personai, kura atrodas norādītajā adresē, un Pircējam nebūs tiesību izteikt Pārdevējam jebkādas pretenzijas par preču piegādi nepareizajai personai.

9.2.3. Preces piegādā Pārdevējs vai tā pilnvarots pārstāvis.

9.2.4. Samaksa par preču piegādi mājās neietver pasūtīto preču uznešanu – šo pakalpojumu pircējs var pasūtīt papildus. Uznešanas pakalpojuma nosacījumi ir pieejami ŠEIT.

9.3. Ja Pircējs pasūtījuma veikšanas laikā izvēlas preču saņemšanu vienā no preču saņemšanas punktiem, kas pieder trešajām personām (SIA “Pigu Latvia” partneriem), Pircējam ir pienākums izņemt preci saskaņā ar šī pakalpojuma sniedzēja noteiktajiem nosacījumiem, par kuriem Pircēju informē trešās persona (SIA “Pigu Latvia” partneri) ar elektroniskā sakariem pasūtījuma izpildes laikā.

9.4. Pircējs preces bez maksas var saņemt 220.lv Veikalos. Ja Pircējs pasūtījuma veikšanas laikā izvēlas šo veidu:

9.4.1. Pasūtītās preces jāizņem ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no datuma, kad Pārdevējs pa e-pastu ir informējis Pircēju, ka preces var saņemt.

9.4.2. Preces var saņemt tikai persona, kas veikusi pasūtījumu, vai persona, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī. Preču saņemšanas brīdī ir jābūt un 220.lv darbiniekam jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (personas apliecība, pase vai jaunā parauga vadītāja apliecība).

9.5. Ja Pircējs pasūtījuma veikšanas laikā izvēlas Preču piegādi pakomātos vai sūtījumu pašapkalpošanās termināļos:

9.5.1. Pakomātos vai sūtījumu pašapkalpošanās termināļos var saņemt preces, kuru svars nepārsniedz 30 kg. Par 30 kg smagākas preces netiek piegādātas ar pakomātiem un sūtījumu pašapkalpošanās termināļiem.

9.5.2. Pircējam jāizņem sūtījumi no trešo pušu pakomātiem/sūtījumu pašapkalpošanās termināļiem (SIA “Pigu Latvia” partneri) (t.i., 220.lv nepiederošajiem termināļiem) saskaņā ar šo pakomātu/sūtījumu pašapkalpošanās termināļu pakalpojumu sniedzēju noteiktajiem nosacījumiem, par kuriem trešās personas (SIA "Pigu Latvia" partneri) informē Pircēju pasūtījuma izpildes laikā, izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus..

9.6. Izņēmuma gadījumos preču piegāde var kavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs pirkuma-pārdevuma līgumu noslēgšanas brīdī nevarēja kontrolēt un saprātīgi paredzēt. Tādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par preču piegādes termiņu un citus nosacījumus.

9.7. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņa pārkāpumu, ja preces Pircējam nav piegādātas vai nav piegādātas laikā tādu trešo personu vainas dēļ, kuras nav saistītas un/vai nav atkarīgas no Pārdevēja, vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.

9.8. Preču piegādes laikā Pircējam kopā ar kurjeru, bet preču fiziskas saņemšanas gadījumā Veikalā – ar 220.lv vai tā pilnvaroto pārstāvi jāpārbauda sūtījuma un preces (preču) stāvoklis un jāparaksta sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokuments. Pēc tam, kad Pircējs ir parakstījis sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka preces ir nodotas pienācīgā stāvoklī un tām nav bojājumu, kuru rašanās nav saistīta ar rūpnīcas brāķi, kā arī nav preces (preču) komplektācijas neatbilstību (tādu, kuras var noteikt preču ārējās apskates laikā). Ja Pircējs konstatē, ka piegādātās preces iepakojums ir bojāts (tas ir saburzīts, slapjš vai citādi ārēji bojāts), prece (-es) ir bojāta (-as) un/vai preces (preču) komplektācija ir nepilna, Pircējam tas jāatzīmē sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentā un, piedaloties kurjeram, bet preču fiziskas saņemšanas gadījumā Veikalā – 220.lv vai tā pilnvarotajam pārstāvim, jāsastāda brīvas formas akts par sūtījuma un/vai preces (preču) bojājumiem/neatbilstībām. Ja Pircējs neveic šīs darbības, Pārdevējs no atbildības par preču bojājumiem, ja šādu bojājumu rašanās nav saistīta ar rūpnīcas brāķi, kā arī no atbildības par preču komplektācijas neatbilstībām tiek atbrīvots tikai tajā gadījumā, ja šādas neatbilstības var noteikt preču ārējās apskates laikā.

9.9. Preču nejauša zaudējuma vai bojājuma risks pāriet Pircējam no brīža, kad preces tiek nodotas Pircējam.

9.10. Ja Noteikumu 9.2.–9.5. punktu Pircējs neizņem preces noteiktajā termiņā vai tās neizdodas izsniegt Pircējam un Pircējs ir samaksājis par precēm un to piegādi, pārstāvji sazinās ar Pircēju, lai vienotos par citu preču piegādes laiku un/vai veidu. Ja Pircējs joprojām neizņem preces vai neizdodas tās izsniegt Pircējam, šādas preces tiek nosūtītas atpakaļ Pārdevējam, pasūtījums tiek anulēts, bet Pircējam tiek atmaksāta par precēm samaksātā nauda, atskaitot bankai veiktos maksājumus par bankas pārskaitījumiem, preču piegādes maksu, ja tāda ir tikusi piemērota.

9.11. Ja saskaņā ar Noteikumu 9.2.–9.5. punktu Pircējs neizņem preces noteiktajā termiņā vai tās neizdodas izsniegt Pircējam un Pircējs nav samaksājis par precēm, šādas preces tiek nosūtītas atpakaļ Pārdevējam, bet pasūtījums tiek anulēts.

10. Preču kvalitātes garantija un derīguma termiņš

10.1. Katras www.220.lv pārdodamās preces īpašības ir norādītas pie katras preces pievienotā aprakstā.

10.2. Pārdevēja piedāvātās preces ir atbilstošas kvalitātes. Prece atbilst patērētāja pirkuma līgumam, ja:

10.2.1. prece atbilst Pārdevēja dotajam aprakstam un tai piemīt tādas pašas īpašības kā precei, ko Pārdevējs ir piedāvājis kā piemēru vai modeli, reklamējot attiecīgo preci www.220.lv;

10.2.2. prece ir piemērota izmantošanai mērķim, kuram tāda veida preces parasti tiek izmantotas;

10.2.3. prece atbilst kvalitātes rādītājiem, kas parasti ir raksturīgi tāda paša veida precēm un kuru Pircējs var pamatoti gaidīt pēc preču veida un priekšmeta ražotāja, viņa pārstāvja vai pārdevēja publiski sniegtajiem paziņojumiem, ieskaitot reklāmu un priekšmetu marķējumu, par priekšmeta konkrētajām īpašībām.

10.3. Ne Pārdevējs, ne 220.lv nav atbildīgs par to, ka Pārdevēja www.220.lv pārdodamās preces pēc izmēra, formas, toņa vai citiem parametriem var neatbilst preču reālajam izmēram, formai, tonim vai citiem parametriem Pircēja izmantotās ekrāna ierīces īpašību vai citu tehnisku iemeslu dēļ, kuri nav atkarīgi no Pārdevēja gribas. Preču attēli paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem un ir tikai piemēri. Toņi, uzraksti, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas un/vai jebkādas citas īpašības savu vizuālo īpatnību dēļ var izskatīties atšķirīgi nekā realitātē, tāpēc lūdzam vadīties pēc preču aprakstos norādītajām preču īpašībām. Pircējam ir ieteicams izlasīt preces aprakstu.

10.4. Pārdevējs dažādiem preču veidiem piešķir noteiktu termiņu spēkā esošu kvalitātes komercgarantiju, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi norādīti šādu preču aprakstos vai kopā ar preces rēķinu, kas atbilst garantijas lapai.

10.5. Pārdevēja piešķirtā kvalitātes komercgarantija neierobežo patērētāju tiesības, kuras neatbilstošas kvalitātes preces vai pakalpojuma iegādes gadījumā viņiem nosaka tiesību akti.

10.6. Pārdevējs nenodrošina preču garantijas apkalpošanu (izņemot vienkāršu preces darbības pārbaudi, kam nav vajadzīgas speciālas zināšanas):

10.6.1. ja centrs (-i), kas nodrošina garantijas apkalpošanu, atrodas ārpus Latvijas Republikas robežām, Pārdevējs organizē preču nosūtīšanu uz šādu (-iem) centru (-iem);

10.6.2. ja centrs (-i), kas nodrošina garantijas apkalpošanu, atrodas Latvijas Republikā, Pircējs tiek novirzīts uz šādu (-iem) centru (-iem).

10.7. Ja Pircējs vēlas izmantot kvalitātes garantiju saistībā ar iegādātajiem nesējiem, viņš ir personīgi atbildīgs par tajos esošās personiskās informācijas drošību, t.i. garantija neattiecas uz informāciju, kas atrodas datu nesējos. Dati par remontam nodotajām iekārtām parasti tiek dzēsti, ja vien Pircējs nepieprasa datu saglabāšanu un tas ir tehniski iespējams. Par informācijas nesējā esošās informācijas saglabāšanas iespēju Pircējs un Pārdevējs vienojas katrā gadījumā atsevišķi.

10.8. Gadījumos, kad saskaņā ar tiesību aktiem konkrētām precēm tiek noteikts konkrēts derīguma termiņš, Pārdevējs apņemas šādas preces pārdot Pircējam tā, lai dotu viņam reālu iespēju izmantot šādas preces pirms derīguma termiņa beigām.

10.9. Informāciju par garantijas noteikumiem atsevišķiem preču veidiem atradīsiet ŠEIT.

11. Tiesības atteikties no pirkuma līguma un nepiemērotas kvalitātes preču atdošana atpakaļ

11.1. Tiesības atteikties no pirkuma līguma, ja preces iegādātas interneta vietnē www.220.lv:

11.1.1. Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances pirkuma līguma, paziņojot par to Pārdevējam vai 220.lv, šajos Noteikumos paredzētajā kārtībā. Vēršam uzmanību, ka Pircējs nevar izmantot šīs tiesības, ja ir noslēgts kāds no līgumiem, kas norādīts Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā, attiecīgi:

11.1.1.1. prece, kas tika izgatavota pēc Pircēja norādītajām specifikācijām vai prece ir nepārprotami personalizēta;

11.1.1.2. prece, kas ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

11.1.1.3. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (piemēram: higiēnas maskas, vairogi, u.c.);

11.1.1.4. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

11.1.1.5. līgums ir noslēgts par alkoholiskā dzēriena piegādi, par kura cenu ir panākta pirkuma līguma noslēgšanas laikā, ja tā piegādi var veikt pēc 30 dienām un tā vērtība ir atkarīga no tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt;

11.1.1.6. prece, kura iegādāta pamatojoties uz līgumu, saskaņā ar kuru Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam konkrētu prasību ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus (). Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus (), atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.

11.1.1.7. pēc piegādes ir atvērts audioieraksts vai videoieraksts, vai datorprogrammu iepakojums;

11.1.1.8. laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu;

11.1.1.9. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, un digitālā satura piegāde ir uzsākta ar Pircēja iepriekš skaidri paustu piekrišanu pakalpojuma uzsākšanai un atteikuma tiesību izmantošanas periodā;

11.1.1.10. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana Pircējam, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja Pircējs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā Pārdevēja izpildīts.

11.2. Pārdevēja SIA “Pigu Latvia” naudas atmaksas papildu garantija

11.2.1. Pārdevēja SIA “Pigu Latvia” naudas atmaksa papildu garantija attiecas tikai uz precēm, kuras no Pārdevēja 220.lv (SIA “Pigu Latvia”) iegādājušies reģistrēti www.220.lv lietotāji, izmantojot reģistrētu www.220.lv kontu.

11.2.2. Kad ir pagājušas 14 (četrpadsmit) dienas, bet vēl nav pagājušas 30 (trīsdesmit) dienas no preces piegādes vai saņemšanas dienas, Pircējam ir tiesības izmantot Pārdevēja 220.lv naudas atmaksas papildu garantiju, ja visas atpakaļ atdodamās preces ir ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiņiem un oriģinālo iepakojumu, vienreizējais preces iepakojums nav bojāts, tas ir, preces nav zaudējušas to izskatu, kāds bija pārdošanas brīdī. Attiecībā uz Pircēju, kurš piedalās atsevišķās lojalitātes programmās, kas paredz labvēlīgākus papildu naudas atmaksas garantijas nosacījumus, tiek piemērotas līdzīgas lojalitātes programmu normas. Pārdevējam ir tiesības konkrētas preces aprakstā, kas sniegts www.220.lv, paredzēt naudas atmaksas papildu garantijas periodu. Visos gadījumos naudas atmaksas papildu garantija  (ja to Pārdevējs piemēro konkrētai precei) tiks īstenota mutatis mutandis, ievērojot Noteikumu 11.2.2 –11.2.5., 11.7 punktu normas.

11.2.3. Ja Pircējs paziņo par Pārdevēja naudas atmaksas papildu garantiju 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces nodošanas Pircējam, tiek piemēroti Noteikumu 11.1. punkta nosacījumi.

11.2.4. Visos gadījumos prece ir jāatdod atpakaļ Pārdevējam SIA “Pigu Latvia”, kamēr nav beidzies šādas garantijas periods, kas tiek skaitīts no preces piegādes vai saņemšanas dienas.

11.2.5. Pārdevēja piemēroto naudas atmaksas papildu garantiju nav iespējams izmantot, ja pasūtītas šādas preces:

11.2.5.1. dāvanu kuponi;

11.2.5.2. iepakotas preces, kuras pēc piegādes ir izpakotas un nav derīgas atpakaļatdošanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;

11.2.5.3. preces no “Bērniem un zīdaiņiem " kategorijām;

11.2.5.4. preces no “Pārtikas preces” kategorijas;

11.2.5.5. preces, kuras izgatavotas pēc Pircēja individuāla pasūtījuma vai ir acīmredzami viņam pielāgotas, vai arī to rakstura dēļ pēc piegādes Pircējam nevar tikt atdotas atpakaļ, jo zaudējušas preces īpašības, ātri bojājas vai tām drīz beidzas derīguma termiņš;

11.2.5.6. N-18 sortimenta preces;

11.2.5.7. preces no “Apģērbs, apavi, aksesuāri” kategorijas;

11.2.5.8. preces no “Dāvanas, svētku atribūti, ziedi” kategorijas;

11.2.5.9. preces no “Aizsardzības, dezinfekcijas līdzekļi, medicīnas preces” kategorijas;

11.2.5.10. preces no “Preces dzīvniekiem” kategorijas;

11.3. Atbilstošas kvalitātes preču apmaiņas un atpakaļ atdošanas noteikumi, ja tie iegādātas fiziskajos veikalos

11.3.1. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preču nodošanas viņam apmainīt iegādātās preces pret analoģiskām citu izmēru, formas, krāsas, modeļa vai komplektācijas precēm. Ja, apmainot preces, rodas cenu atšķirība, Pircējam ar Pārdevēju jānorēķinās atbilstoši pārrēķinātajām cenām.

11.3.2. Gadījumā, ja preces tika iegādātas fiziskajos 220.lv veikalos un Pircējam nepatīk iegādāto preču forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, preču apmaiņa vai atdošana atpakaļ notiek saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu. Pircējam ir tiesības šo Noteikumu 11.3.1.punktā noteiktajā termiņā, apmainīt vai atdot atpakaļ visas preces, kuras nav iekļautas šajā sarakstā:

11.3.2.1. tabaka un tabakas izstrādājumi;

11.3.2.2. parfimērija, kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi;

11.3.2.3. foto un kinematogrāfijas preces;

11.3.2.4. iespiestas grāmatas, reprodukcijas un citi poligrāfijas rūpniecības izstrādājumi;

11.3.2.5. audumi;

11.3.2.6. mīkstie grīdas segumi, izņemot paklājus un paklājiņus;

11.3.2.7. vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu trikotāžas apakšveļa;

11.3.2.8. zīdaiņu apģērbs;

11.3.2.9. zeķbikses, zeķes, zeķītes un līdzīgi izstrādājumi;

11.3.2.10. šūti vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu krekli, naktskrekli, pidžamas un līdzīgi izstrādājumi;

11.3.2.11. krūšturi, jostas, korsetes un līdzīgi izstrādājumi;

11.3.2.12. pērles, dārgakmeņi, dārgmetāli un to izstrādājumi, izņemot bižutēriju;

11.3.2.13. mašīnas un mehāniskās ierīces;

11.3.2.14. elektriskās ierīces un iekārtas, skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces, televīzijas attēla un skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces;

11.3.2.15. sauszemes transportlīdzekļi;

11.3.2.16. kuģi, laivas un peldlīdzekļi;

11.3.2.17. optiskā, foto, kino ierīces un aparatūra, mērierīces un kontrolierīces, medicīnas vai ķirurģiskās ierīces un aparāti;

11.3.2.18. pulksteņi;

11.3.2.19. mūzikas instrumenti;

11.3.2.20. ieroči un munīcija;

11.3.2.21. mēbeles, gultas veļas piederumi, lampas;

11.3.2.22. rotaļlietas, spēles, izņemot sporta un makšķerēšanas piederumus;

11.3.2.23. mākslas darbi, kolekcionēšanas objekti un antikvārie priekšmeti;

11.3.2.24. augi, dzīvnieki un atbilstošas kvalitātes pārtikas preces;

11.3.2.25. sveramas un mērāmas preces, kuras pēc Pircēja pieprasījuma ir speciāli sagatavotas, nogrieztas, sagrieztas u. tml.

11.4. Izmantojot Noteikumu 11.1. punktā norādītās tiesības, Pircējam tiek atmaksāta: preces cena, administrēšanas maksa, ja tāda ir tikusi piemērota, kā arī izdevumi par preces piegādi (preces atpakaļ atdošanas izdevumi netiek atlīdzināti).

11.5. Ja Pircējs interneta vietnē www.220.lv ir iegādājies preču komplektu, viņam ir jāatdod atpakaļ Pārdevējam viss preču komplekts, t. i., Pircējs savas preču atdošanas atpakaļ tiesības var izmantot tikai attiecībā uz visām komplektā esošajām precēm.

11.6. Ja Pircējs ir izvēlējies citu metodi, nevis Pārdevēja piedāvāto lētāko piegādes veidu, kas publicēts šeit, tad Pircēja izvēlētā cita piegādes veida izmaksas, kas pārsniedz šī piegādes veida izmaksas, netiek atlīdzinātas.

11.7. Pircējs uzņemas visas izmaksas un riskus, kas saistīti ar Noteikumu 11.2.punktā norādīto preču/kvalitatīvu preču atdošanu atpakaļ. Visos gadījumos preces ir jāatdod Pārdevējam SIA "Pigu Latvia" līdz kvalitatīvu preču atdošanas termiņa beigām, kas tiek skaitīts no preces piegādes vai saņemšanas dienas.

11.8. Nauda tiek atmaksāta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par vēlmi izmantot kādu no Noteikumu 11.1.-11.3.punktā paredzētajām tiesībām. Ja Pircējs Preci nav atdevis Pārdevējam, šajā punktā paredzētais termiņš tiek skaitīts no Preces atdošanas Pārdevējam dienas.

11.9. Saņemot preces, kas norādītas šo Noteikumu 11.3.punktā, Pārdevējs apņemas tās aizstāt tikai ar tām pašām precēm, tikai citas formas, izmēra, krāsas, modeļa vai komplektācijas, kā norādījis Pircējs. Ja Pārdevējam nav apmainīšanai piemērotas preces, Pārdevējs atmaksā Pircējam par preci saņemto naudu.

12. Neatbilstošas kvalitātes preču apmaiņas un atpakaļ atdošanas noteikumi

12.1. Pārdoto preču trūkumi tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek apmainītas, atdotas saskaņā ar Noteikumos minēto kārtību un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.

12.2. Ja Pircējs iegādājās neatbilstošas ​​kvalitātes preci (līgumam neatbilstoša prece), Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai Pārdevējs:

12.2.1. novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem;

12.2.2. apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

12.2.3. attiecīgi samazina preces cenu;

12.2.4. atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

12.3. Vispirms Pircējs ir tiesīgs izvēlēties, lai Pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai bez atlīdzības apmaina preci pret tādu, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem, izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams vai ir nesamērīgi. Preces neatbilstības novēršana vai apmaiņa uzskatāma par nesamērīgu, ja tā rada Pārdevējam izmaksas, kas nav samērīgas ar citu Pircēja tiesību aizsardzības līdzekli, ņemot vērā:

1) preces vērtību bez neatbilstības;

2) neatbilstības nozīmību;

3) to, vai alternatīvā līdzekļa izmantošana nerada Pircējam būtiskas neērtības.

Pārdevējs var atteikties novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem vai veikt preces apmaiņu, ja tas nav iespējams vai radītu Pārdevējam izmaksas, kas nav samērīgas, ņemot vērā preces vērtību bez neatbilstības un neatbilstības nozīmību.

12.4. Pircējam ir tiesības pieprasīt proporcionālu preces cenas samazināšanu vai pirkuma līguma atcelšanu tikai tad, ja:

12.4.1. Pārdevējs preci nesalabo vai nenomaina, vai arī preces remonta vai nomaiņas laikā Pārdevējs nepiekrīt segt preces atdošanas izdevumus vai preces izņemšanas un uzstādīšanas izdevumus, ja prece ir pareizi uzstādīta (uzinstalēta, aprīkota vai samontēta), vai Pārdevējs atsakās nodrošināt atbilstošu preces kvalitāti;

12.4.2. preču atbilstība nav nodrošināta, lai gan Pārdevējs centās to nodrošināt;

12.4.3. preču neatbilstība līguma noteikumiem ir tik nozīmīga, ka tā attaisno tūlītēju cenas samazinājumu vai līguma atcelšanu;

12.4.4. Pārdevējs ir paziņojis vai no apstākļiem ir acīmredzams, ka viņš saprātīgā termiņā nenodrošinās atbilstošu preces kvalitāti vai tas radīs Pircējam būtiskas neērtības.

12.5. Pircējam nav tiesību  prasīt, lai Pārdevējs atceļ pirkuma līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudu, ja preces neatbilstība ir maznozīmīga.

12.6. Ja Pircējs vēlas preces atdot atpakaļ, nepieciešams ievērot šādus nosacījumus:

12.6.1. paziņot par to Pārdevējam, izmantojot rēķinā norādīto kontaktinformāciju vai 220.lv pa e-pastu palidziba@220.lv, Paziņojumā jānorāda atpakaļ atdodamās preces;

12.6.2. iesniegt preču iegādes dokumentu, garantijas dokumentu (ja tas ir izsniegts);

12.6.3. iesniegt brīvas formas pieprasījumu Pārdevējam vai 220.lv.

12.7. Tiesības atdot atpakaļ neatbilstošas kvalitātes preces Pircējs var izmantot preču pirkuma dokumentā noteiktajā kvalitātes komercgarantijas termiņā, kuru norāda Pārdevējs, no kura Pircējs iegādājas preci. Patērētājiem visos gadījumos prasījumu par līgumam neatbilstošu preci ir tiesības pieteikt 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.

12.8. Pircējam ir jāsamaksā preces piegādes izdevumi un preces atpakaļ sūtīšanas izdevumi. Ja preces ir atdotas atpakaļ neatbilstošas kvalitātes dēļ (neatbilstība līgumam), Pārdevējs atmaksā Pircējam radušos izdevumus par piegādi un atpakaļ sūtīšanu. Ar neatbilstošas ​​kvalitātes preces atdošanas kārtību var iepazīties šeit.

12.9. Nauda tiek atmaksāta Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 5 (piecu) darba dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja ziņojumu par neatbilstošas kvalitātes preci, bet, ja Pircējs preci nav atdevis atpakaļ Pārdevējam, šajā punktā minēto termiņu sāk skaitīt no Preces atdošanas Pārdevējam datuma.

12.10. Nauda netiek atmaksāta par tām precēm, kuras ir tīši vai nolaidības dēļ bojātas (pakļautas ķīmisku vielu, ūdens, atklātas liesmas, augstas temperatūras, asu priekšmetu utt. iedarbībai) vai ja ir pārkāpti preču lietošanas vai glabāšanas noteikumi, vai preces ir lietotas nepareizi vai neatbilstoši paredzētajam uzdevumam.

12.11. Atsevišķi noteikumi neatbilstošas kvalitātes preču atdošanai var būt paredzēti kopā ar precēm piegādātajos garantijas dokumentos. Šāda Pārdevēja preču atdošanas atpakaļ politika tiek piemērota tiktāl, ciktāl tā nav pretrunā šiem Noteikumiem. Ja ir neatbilstība starp šiem Noteikumiem un attiecīgā Pārdevēja piemērotajiem noteikumiem, šie Noteikumi ir noteicošie.

13. Preču apmaiņa un atdošanas atpakaļ, ja piegādātas nepareizas preces

13.1. Ja Pircējam piegādātas nepareizas preces, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 7 (septiņu) darba dienu laikā, jāinformē 220.lv pa e-pastu palidziba@220.lv vai zvanot pa tālruni +371 25220220. Saņemot informāciju par nepareizi piegādātām precēm, SIA “Pigu Latvia” informē par to Pārdevēju, kurš apņemas uz sava rēķina šādas preces saņemt atpakaļ un aizstāt tās ar pareizajām precēm. Ja Pārdevējam nav pasūtīto preču, viņš atmaksā Pircējam par preci (-ēm) saņemto naudu. Nauda tiek atmaksāta Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja ziņojumu par nepareizi saņemtajām precēm, bet, ja Pircējs preci nav nosūtījis atpakaļ Pārdevējam, šajā punktā minēto termiņu sāk skaitīt no Preces atdošanas Pārdevējam datuma.

14. Preču un naudas atdošanas vispārējie noteikumi

14.1. Pircējs, kurš vēlas atteikties no noslēgtā preču pirkuma līguma vai vēlas atdot preci (neatkarīgi no atdošanas iemesla), var informēt Pārdevēju nepastarpināti, aizpildot šeit atbilstošo formu, savā Kontā norādītajā veidā, pa e-pastu palidziba@220.lv, pa tālruni +371 25220220 un nogādāt preces fiziskajā 220.lv veikalā vai tieši Pārdevējam.

14.2. Vienlaikus jāatdod visas dāvanas, kas piegādātas kopā ar iegādāto preci, izņemot gadījumus, kad Pircēja iegādātā prece tiek atdota, izņemot gadījumu, kad ar preci piegādātās dāvanas pēc sava rakstura laika posmā no preces iegādes līdz šīs preces trūkumu atklāšanas dienai ir izlietotas vai ir beidzies šādu dāvanu derīguma termiņš.

14.3. Nosūtot atpakaļ preces, Pircējam jānorāda sūtītāja adrese un pareizi jāiepako prece, lai tā netiktu bojāta transportēšanas laikā. Prece tiek uzskatīta par pareizi iepakotu tikai tad, ja tā ir ievietota papildu ārējā iepakojumā (ievietota kastē, maisiņā, ietīta papīrā utt.) un šis iepakojums ir hermētiski noslēgts (piemēram, aizlīmēta). Ja atdodamās preces ir trauslas vai plīstošas, tās vēl vairāk jāaizsargā no triecieniem, iesaiņojot daudzslāņu papīrā, audumā vai aizsargājošā burbuļplēvē, pēc tam iepakojot sūtījuma ārējā iepakojumā (kastē, maisā, papīrā). Pārdevējs nav atbildīgs par sūtījumiem, kurus Pircējs ir nosūtījis nepareizi iepakotus, nepareizi norādot adresi, kā arī, ja sūtījumi ir pazaudēti vai sabojāti transportēšanas laikā, izņemot tos gadījumus, kad atdošanu nodrošina 220.lv kurjeri.

14.4. Par smagu preču nogādāšanas (lai novērtētu preces kvalitāti, apmainītu, remontētu vai atdotu atpakaļ) Pārdevējam kārtību un nosacījumiem Pircējs un Pārdevējs atsevišķi vienojas pa tālruni vai e-pastu palidziba@220.lv, vai arī Pircējs pats tās nogādā tieši Pārdevējam. Pircējs sedz visus izdevumus, kas saistīti ar nekvalitatīvas preces atdošanu.

14.5. Nauda par preci tiek atmaksāta Pircējam tādā pašā veidā, kā Pircējs samaksāja par preci tās iegādes brīdī, ja vien Pircējs un Pārdevējs nepanāk citu vienošanos. Pircējam visos gadījumos ir tiesības pieprasīt naudas atmaksāšanu Pircēja norādītajā bankas kontā.

14.6. Pircējam, kurš vēlas izmantot Noteikumu 11.2.punktā noteikto naudas atdošanas papildu garantiju, jānorāda atpakaļ atdodamā prece un atdošanas iemesls.

15. Atbildība

15.1. Pircējs ir atbildīgs par prettiesiskām darbībām, kuras veic, izmantojot www.220.lv.

15.2. Reģistrējoties Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu glabāšanu un/vai nodošanu trešajām personām. Ja www.220.lv sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, piesakoties vietnē www.220.lv ar Pircēja pieteikšanās datiem, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.

15.3. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja ieteikumus un savas saistības, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, Privātuma politiku, www.220.lv lietošanas noteikumiem, kaut gan šāda iespēja viņam tika dota.

15.4. Ja www.220.lv ir ievietotas saites uz citu trešo personu vietnēm, tad 220.lv negarantē, ka informācija, kuru var redzēt, sekojot šīm saitēm (izņemot gadījumus, kad Pārdevējs skaidri norāda, ka, noklikšķinot uz konkrētas saites, varat iepazīties ar Pircējam piedāvātās preces īpašībām u.c. informāciju par piedāvāto preci), ir pareiza, pilnīga vai precīza. Par trešo personu sniegtās informācijas saturu, tās pareizību, pilnīgumu un precizitāti atbild trešās personas. 220.lv nav pienākuma pārbaudīt pārsūtīto vai saglabāto ārējo informāciju vai atklāt nelikumīgas darbības.

15.5. 220.lv nav atbildīgs par Pircēja un Pārdevēja, kura preces vai pakalpojumus Pircējs ir pasūtījis, izmantojot www.220.lv, savstarpējo saistību pienācīgu izpildi.

16. 220.lv mārketinga pasākumi

16.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem www.220.lv var uzsākt dažādas akcijas vai spēles.

16.2. Konkrētu akciju laikā www.220.lv saviem Pircējiem var piešķirt virtuālo naudu – 220.lv naudu, ar kuru var norēķināties par www.220.lv iegādātajām un www.220.lv pārdodamajām precēm. Norēķināšanās par citu Pārdevēju pārdodamajām precēm ar 220.lv naudu ir iespējama, ja šāda iespēja ir paredzēta 220.lv vietnē pie konkrētā Pārdevēja pārdodamajām precēm. Sīkāku informāciju, kas saistīta ar 220.lv naudas saņemšanu un izmantošanu par preču apmaksas noteikumiem un kārtību, atradīsiet ŠEIT.

16.3. Ja Pircējs iegādājas preci, par kuru Pārdevējs www.220.lv papildus piešķir arī noteiktu summu 220.lv naudas nākamajam pirkumam, bet Pircējs izmanto Noteikumos paredzētās tiesības atteikties no pirkuma līguma, summa, kas Pircējam piešķirta atbilstoši minētajiem nosacījumiem, tiek anulēta.

16.4. Ja Pircējs, iegādājoties preci, ir izlietojis konkrētu 220.lv naudas summu preces apmaksai un Pircējs izmanto šajos Noteikumos paredzētās tiesības atteikties no pirkuma līguma, iztērētā 220.lv naudas summa tiek ieskaitīta atpakaļ Pircējam. Informāciju par atmaksāto 220.lv naudas summu Pircējs var pārbaudīt savā kontā „Mans 220.lv”.

16.5. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt akciju vai spēļu noteikumus, kā arī tās atcelt. Pārdevējam arī ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt 220.lv naudas saņemšanas un izmantošanas noteikumus un kārtību preču, kā arī tos atcelt. Jebkādas akciju noteikumu, 220.lv naudas saņemšanas un izmantošanas preču apmaksai kārtības izmaiņas vai atcelšana ir spēkā no izmaiņu (atcelšanas) brīža.

17. Informācijas apmaiņa

17.1. Visa saziņa saistībā ar preču iegādi, izmantojot www.220.lv, neatkarīgi no preces Pārdevēja notiek ar www.220.lv starpniecību, izmantojot e-komercijas vietnē www.220.lv norādīto kontaktinformāciju. Ja Pircēja un Pārdevēja komunikācija saistībā ar precēm notiek citos veidos, nevis ar www.220.lv starpniecību, tad 220.lv neuzņemas nekādu atbildību vai risku, kas var rasties no šādas komunikācijas.

17.2. 220.lv šajos Noteikumos, www.220.lv lietošanas noteikumos un Privātuma politikā noteiktajā kārtībā visus ziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas vai preču pasūtīšanas laikā norādīto e-pasta adresi vai īsziņu SMS uz viņa norādīto tālruņa numuru.

18. Nobeiguma noteikumi

18.1. Šie Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

18.2. Attiecībām, kas rodas uz šo Noteikumu pamata, tiek piemērotas Latvijas Republikas tiesības.

18.3. Visas nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Noteikumu izpildi, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā, strīds tiek risināts Latvijas Republikas tiesību aktu noteiktajā kārtībā.

18.4. Ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja sagatavotajai un 220.lv pārsūtītajai atbildei uz rakstisku Pircēja pretenziju par attiecīgo preci, tad Pircējs (fiziska persona, lietotājs) savu pieprasījumu/sūdzību par www.220.lv iegādāto preci var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (Brīvības iela 55, Rīga, LV 1010, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv, tālr.: +371 65452554, fakss: +371 67388634, vietnē www.ptac.gov.lv  – vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu SIT (strīdu izšķiršana tiešsaistē) platformā https://ec.europa.eu/odr/.

Ar noteikumiem, kas ir spēkā līdz 2023. 05. 17, varat iepazīties ŠEIT.

Ar noteikumiem, kas ir spēkā līdz 2023. 08. 02, varat iepazīties ŠEIT.