Hibrīda velosipēds Baana Espa 28", 24 ātrumi, melns

Specifikācijas:
Rāmis: Alumīnijs
Ātrumu skaits: 24
Riepas izmērs: 28 "
Ieteicamais augums: 160-185 cm
Preces ID: 21586107
56500

SSP cena

72200
-21%
Pārdevējs: 220.lv 4.9
Uz grozu
2115 / mēn.

3 18834
Bez pārmaksas
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

28. maijā

000

Piegādāsim uz mājām

29. maijā

899

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

28. maijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

28. maijā

000

Piegādāsim uz mājām

29. maijā

1099

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: 220.lv 4.9
  • 88% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Hibrīda velosipēds Baana Espa 28", 24 ātrumi, melns

Espa ir garš, taisns un ērts, savukārt Hesaarī nav smieklīgāks. Ar Baana Espa jūs ar prieku brauksiet pa pilsētas ielām vai brauciet nedaudz tālāk, nesvīstot. Stilīgais Espa velosipēda alumīnija rāmis filtrē ceļa seguma nelīdzenumus un vienlaikus ir stingrs. 24 ātrumu Fillari darbojas pat stāvā kalnā un labi ripo, un to ir viegli uzturēt ar pareizu regulēšanu. Efektīva disku bremze palīdz ātri apstāties stāvās situācijās. Baana Espa ir īstā izvēle jūsu darba braucienam vai vasaras braucienam ar velosipēdu.

Tehniskā informācija:

  • Korpusa izmērs: 52 cm
  • Ieteicamais augums: 160-185 cm
  • Rāmis: alumīnijs 6061
  • Priekšējā dakša: cieta 1 1/8", tērauda
  • kloķi: Shimano FC-TY301 28x38x48T 170 mm
  • Centrs: kārtridžu centrs
  • Ķēdes: nerūsējošais KMC X8 EPT
  • Priekšējais pārnesumu pārslēdzējs: Shimano Altus FD-TY510
  • Aizmugurējais pārnesumu pārslēdzējs: Shimano Altus RD-M310
  • Aktivizētāji: Shimano AST-EF5004 3x8
  • bremžu sviras: Shimano AST-EF5004
  • Bremzes: Tektro MD-M300 160 mm
  • Aizmugurējais pārnesumu pārslēdzējs: Shimano CS-HG2008, 8 pārnesumi, 12-32T
  • Rumbas: tērauda 32 caurumi
  • Riteņu diski: 28" alumīnija, 32 caurumi
  • Riepas: Kenda 700x35C, melnas ar atstarojošiem sāniem, Dunlop vārsts
  • Stūres stiprinājums: ķīļa stiprinājums 80 mm
  • Stūre: salocīta atpakaļ
  • Sēdekļa statnis: 27,2x350 mm
  • Kolonnu terminālis: 31,8 mm sešstūra
  • Pedāļi: gumijas
  • Cits: bagāžnieks, priekšējie un aizmugurējie lukturi
  • Sēdeklis: Velo VL-1623 melna
  • Krāsa: melna
  • Svars: 15,5 kg
  • Pretēji attēlā redzamajam, velosipēdam nav slēdzenes

Velosipēds ir rūpnīcas iepakojumā, salikts un gandrīz gatavs braukšanai. Ja velosipēdam nekas nav norādīts, salikšanas līmenis ir 95%. Pēc dažām darbībām jūs varat sagatavot savu velosipēdu braukšanai.

Uzstādot pedāļus, vītnes ieteicams ieeļļot ar smērvielu vai eļļu. Jāuzmanās, lai kreisais un labais pedālis iet pareizajā virzienā. Sāciet pievilkt ar pirkstiem un izmantojiet instrumentu tikai beigās. Uzmanīgi pievelciet pedāļus.

Pirms pirmā brauciena pārbaudiet bremžu un pārnesumu regulēšanu.

Mazas detaļas, piemēram, pulkstenis un atstarotāji, parasti ir vaļīgas. Neaizmirstiet tās uzstādīt, lai varētu droši pārvietoties. Skatiet mūsu vispārīgos norādījumus,lai uzzinātu vairāk par montāžas padomiem.

Pirmo reizi velosipēda apkopi iesakām veikt pēc 100-300 km specializētā veloservisā. Ja jums ir problēmas ar velosipēda sagatavošanu braukšanai, sazinieties ar profesionālu velosipēdu servisu.

Produktu pieejamība var atšķirties. Ražotājs patur tiesības mainīt krāsas, materiālus, sastāvdaļas, tehniskos datus un modeļus. Pabeigtības pakāpe, sastāvdaļas un specifikācijas dažādās ražošanas partijās var atšķirties.

Iekraušanas grādi:

  • 98% "gatavs braukšanai" - E riepas gredzens, pedāļi un sēdekļa statnis nav uzstādīti. Stūres turētājs ir jāpagriež pareizajā pozīcijā un jāpievelk. Pārnesumi un bremzes jau ir noregulētas rūpnīcā.
  • 95% - E riepa, pedāļi, sēdekļa statnis un stūre nav uzstādīti. Pārbaudiet skrūvju un uzgriežņu ciešumu. Pārnesumu un bremžu regulēšana tiek veikta, izņemot precīzo regulēšanu.
  • 90% - Nav uzstādīta priekšējā riepa, pedāļi, sēdekļa statnis un stūre. Spārni un iespējamā virsbūve nav uzstādīti. Pārbaudiet skrūvju un uzgriežņu ciešumu. Pārnesumi un bremzes var būt nepareizi noregulēti. 

Velosipēds tiek pārdots sakomplektēts uz 85% (noņemts priekšējais ritenis, stūre, sēdeklis, pedāļi). Pircējs pats ir atbildīgs par pareizu velosipēda montāžu un sagatavošanu lietošanai. Šī noteikuma pārkāpšanas gadījumā, garantija precei netiek piemērota. Par velosipēda montāžu iesakām konsultēties ar speciālistu. 

Hibrīdvelosipēdi, saukti arī par "krosa velosipēdiem", ir ideāli piemēroti ne tikai atpūtas braucieniem pa pilsētas ielām, bet arī aktīvai sportošanai. Tas ir īpaši universāls velosipēdu veids tiem, kas vēlas, lai viņiem būtu viens velosipēds un pielāgotu to savām dažādajām ceļošanas vajadzībām vai lai to varētu izmantot kopā ar citiem ģimenes locekļiem.
Šie velosipēdi tiek piegādāti bez papildu piederumiem, lai netraucētu aktīvākām fiziskajām aktivitātēm. Bez bagāžniekiem, paneļiem un apgaismojuma sistēmām tie ir vieglāki, elegantāki un tiem ir mazāka pretestība nekā, piemēram, tūrisma vai standarta pilsētas velosipēdiem.
Hibrīda velosipēdu izmantošana garākiem braucieniem nozīmē mazāku roku muskuļu nogurumu salīdzinājumā ar kalnu velosipēdiem. Šī priekšrocība ir saistīta ar hibrīda velosipēdu īpaši pielāgoto rāmja ģeometriju, kas nodrošina ērtāku, vertikālāku sēdpozīciju. Tiem ir arī biezi riteņi (28 izmērs) un nav triecienu absorbējoša dakšu.
Šāda tipa velosipēdi bieži vien ir kvalitatīvāki nekā daži citi. Hibrīda velosipēdi ir dārgāks velosipēdu veids.

Viens no populārākajiem materiāliem, ko izmanto velosipēda rāmja izgatavošanai, ir alumīnijs. Tā lielākā priekšrocība ir svars. Lai gan mūsdienu tehnoloģijas ir padarījušas alumīnija rāmjus ārkārtīgi stiprus un izturīgus, tie nav smagnēji, gluži pretēji - piešķirot velosipēdam vieglumu, kas padara to ne tikai viegli braucamu, bet arī viegli pārnēsājamu un pārvietojamu. Alumīnija rāmji pašlaik ir visizplatītākais rāmis veids visā velosipēdu tirgū. Tos izmanto bērnu velosipēdos, augstas klases ātro nobraucienu (DH) velosipēdos un citos velosipēdos.
Velosipēdi ar alumīnija rāmi ir ļoti izdevīgs risinājums, jo to stiprie un izturīgie rāmji lieliski sader ar salīdzinoši zemo cenu, padarot tos par biežu velosipēdistu izvēli visā pasaulē.

Lasīt tālāk

Kopīgā informācija par: Hibrīda velosipēds Baana Espa 28", 24 ātrumi, melns

Preces ID: 21586107
Kategorija: Velosipēdi
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 1,6 x 0,52 x 0,5 m, 20 kg
Velosipēda veids: Hibrīda
Skats: Baana, hibrīda velosipēdi
Kam paredzēts: Universāls
Preču zīme: Baana
Rāmja izmērs: 20 "
Svars: 15.5 kg
Dakša: Cietais tērauds
Diski: Nav norādīts
Priekšējais pārslēdzējs: Shimano Altus FD-TY510
Pārnesumu pārslēgšanas rokturis: SHIMANO
Amortizatori aizmugurē: Nav
Rāmis: Alumīnijs
Ātrumu skaits: 24
Riepas izmērs: 28 "
Ieteicamais augums: 160-185 cm
Visas šī zīmola preces: Visas Baana preces

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Hibrīda velosipēds Baana Espa 28", 24 ātrumi, melns
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes